|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۹
کد خبر: ۲۷۵۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی در مراسم تجدید میثاق اعضای هیات دولت همزمان با آغاز هفته دولت،‌ اظهار کرد: یک دولت نابخرد در آمریکا با همراهی یا سازماندهی رژیم صهیونیستی، ظلم مضاعفی را به ما روا می دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی تاکید کرد: امروز روز حمایت بیشتر از دولت و خدمت بیشتر به مردم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید،‌ حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی در مراسم تجدید میثاق رئیس جمهور و اعضای هیات دولت با آرمان های امام خمینی (ره)، ضمن تبریک هفته دولت گفت: امروز روز حمایت بیشتر از دولت و خدمت بیشتر به ملت است.

یادگار امام افزود: اگر خدمتی می شود مرهون تلاش همه کسانی است که در جمهوری اسلامی تلاش می کنند و اگر کاستی وجود دارد هم معلول همه کسانی است که در این مجموعه نقش دارند.

وی یادآور شد: خطاها، قصورها، تقصیرها و تحمیل های خارجی عواملی است که می تواند مشکلات بسیار زیاد فراهم آمده را بیشتر کند.

سیدحسن خمینی ادامه داد: همه به خوبی می دانیم که یک دولت نابخرد در ایالات متحده با همراهی رژیم صهیونیستی، که گستاخانه طالب فروپاشی ملت ایران است و از جمهوری اسلامی فراتر می اندیشد، امروزه ظلم بسیار وسیعی را متوجه کشورمان کرده است.

وی تاکید کرد: جا دارد همه ارکان حکومت و مردم به دولت که در سنگر اول خدمت رسانی است کمک کنند و با تلاش بیشتر در همه عرصه ها، این امید را در مردم فراهم بیاورند که می توانیم از این مسیر صعب عبور کنیم.

یادگار امام در پایان با اشاره به سخنان رییس جمهور مبنی بر تثبیت وضعیت اقتصادی کشور، اظهار کرد: امید داریم بتوانیم رشد مثبتی را در فضای اقتصادی کشور شاهد باشیم. همت بالای دولت، ارکان نظام و تک تک مردم می تواند این امر مهم را بیشتر فراهم آورد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین