|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۴:۵۴
کد خبر: ۲۷۵۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸
با توجه به اینکه آتش‌سوزی در یک نقطه باقی‌مانده نیز مهار شده است، یک فروند بالگرد آب‌پاش نیز برای لکه‌گیری و جلوگیری از بروز مجدد آتش‌سوزی عازم منطقه شده است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: آتش سوزی جنگل‌های ارسباران با حضور و تلاش تمامی عوامل و به کمک هلیکوپترهای هلال احمر و ارتش خاموش شد.

محمد باقر هنربر در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب اظهار کرد: هلی کوپترها مشغول هلی برد و لکه‌گیری هستند.

محمد رضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی نیز که به همراه رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و مسئولان استانی در محل حادثه حضور دارد، گفت: به دنبال پیگیری‌های صورت گرفته، امروز سه فروند بالگرد برای مهار آتش‌سوزی در جنگل‌های ارسباران عازم منطقه حادثه‌دیده شدند.

وی خاطرنشان کرد: آتش‌سوزی در چند نقطه از جنگل‌های ارسباران در محدوده شهرستان خدا آفرین از چند روز پیش آغاز شده بود که با تلاش نیروهای عملیاتی و امدادی، به جز در یک نقطه، در بقیه نقاط آتش به طور کامل مهار شده است.

پورمحمدی گفت: با توجه به صعب‌العبور بودن منطقه آتش‌سوزی و عدم امکان دسترسی نیروهای امدادی به منطقه، پیگیری‌های لازم برای اعزام بالگردهای اطفای حریق انجام شده بود که در نهایت با هماهنگی دستگاه‌های مسئول، صبح امروز دو فروند بالگرد برای انتقال نیروها عازم منطقه شدند.

وی افزود: با توجه به اینکه آتش‌سوزی در یک نقطه باقی‌مانده نیز مهار شده است، یک فروند بالگرد آب‌پاش نیز برای لکه‌گیری و جلوگیری از بروز مجدد آتش‌سوزی عازم منطقه شده است.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با قدردانی از حساسیت رسانه‌ها نسبت به جنگل‌های ارسباران، از فعالان رسانه و خبر خواست تا اخبار موثق و معتبر را از ستاد مدیریت بحران استان دریافت کنند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین