|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۲۷۵۶۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۰
جدیدترین نظرسنجی سی‌ان‌ان نشان می‌دهد میزان حمایت از جو بایدن، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا نسبت به دو ماه قبل افزایش یافته است.
 جدیدترین نظرسنجی سی‌ان‌ان نشان می‌دهد میزان حمایت از جو بایدن، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا نسبت به دو ماه قبل افزایش یافته است.

نتایج نظرسنجی جدید این شبکه نشان می‌دهد جو بایدن، معاون رئیس جمهور پیشین آمریکا و نامزد حزب دموکرات فاصله خود را با سایر نامزد‌های دموکرات افزایش داده است.

بر اساس نظرسنجی ماه اوت، حمایت از جو بایدن به ۲۹ درصد افزایش یافته که در مقایسه با نظرسنجی ماه ژوئن با رشد ۷ امتیازی همراه بوده است. سایر نامزد‌های دموکرات چنین دستاورد چشمگیری را تجربه نکرده اند.

در همین حال، برنی سندرز، سناتور ورمونت و الیزابت وارن، سناتور ماساچوست در رتبه‌های بعدی محبوبترین نامزد‌های دموکرات قرار دارند. میزان حمایت از سایر نامزد‌های دموکرات نسبت به اوایل تابستان تغییری نکرده است.

در حالی که میزان حمایت از جو بایدن افزایش چشمگیری داشته، کاملا هریس، سناتور کالیفرنیا و دیگر نامزد دموکرات که پیش از این محبوبیت وی به سرعت رشد کرده بود، با کاهش محبوبیت ۱۲ درصدی مواجه شده است. نظرسنجی ماه ژوئن حمایت ۱۷ درصدی از او را نشان می‌داد که این میزان به ۵ درصد کاهش یافته است.

بر اساس این گزارش محبوبیت بایدن پس از آن افزایش یافت که عملکرد قابل توجهی از خود در کمیته ملی دموکرات‌ها نشان داد و بسیار مورد توجه قرار گرفت. انتخابات آمریکا در ۳ نوامبر ۲۰۲۰ [۱۳ آبان ۱۳۹۹] برگزار می‌شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین