|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴
کد خبر: ۲۷۵۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱
 رئیس شورای راهبردی روابط خارجی کشورمان با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران منادی استقلال در جهان بوده است، گفت: امروز هم ایران بدون تردید مستقل‌ترین کشور در جهان است.

کمال خرازی در مراسم رونمایی از بخش‌های روسی، اسپانیولی و فرانسوی پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه در حال حاضر شرایط در حوزه رسانه‌ای تفاوت زیادی کرده است، گفت: در دوران جنگ تحمیلی با مشکلات زیادی در عرصه رسانه مواجه بودیم برای اینکه بتوانیم ندای مظلومیت رزمندگان را به جهان برسانیم، امکانات مانند امروز نبود. این جریان دفاع از انقلاب و ایران از ابتدای انقلاب تا به حال بر عهده خبرنگاران بوده است. در واقع اصحاب رسانه رزمندگان انقلاب در صحنه رسانه هستند.

وی با اشاره به توسعه فناوری‌های نوین اظهار کرد: خوشبختانه نیروهای جوانی که در ایران وجود دارند، در حوزه فناورهای اطلاعات سرمایه‌های عظیمی هستند که باید در اختیار رسانه‌ها باشند تا رسانه‌ها بتوانند با استفاده از این فناوری‌های نوین بر مخاطب تاثیر بگذارند همچنین استفاده از هوش مصنوعی در پیام‌رسانی تاثیرگذاری زیادی بر ذهن مخاطب ایجاد کرده است و اینها زمینه‌هایی است که باید توانایی‌های خودمان را در آن حوزه توسعه دهیم.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ادامه داد: به هر صورت رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران اعم از صدا و سیما، روزنامه‌ها و سایت‌های مختلف و همین سایت که متعلق به دفتر رهبری است و آثار ایشان را تدوین و منتشر می‌کند، از اهمیت بالایی برخوردار است و یکی از دلایل آن هم انقلاب اسلامی و نقش تاثیرگذار آن در دنیای معاصر است.

ادامه دارد...

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین