|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۲۷۵۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
متاسفانه بسیاری از چشم اندازهای ایده‌آل که در مجامع انتخاباتی توسط نامزدهای ریاست فدراسیون مطرح و بر آنها تاکید می‌شود، پس از انتخاب رئیس فدراسیون به اهدافی دست نیافتنی و در حد یک شعار تبلیغاتی تبدیل می‌شود.
 کارشناس ورزش‌های رزمی عنوان کرد: فدراسیون ورزش‌های رزمی، مدیری برنامه محور، عملگرا و مقبول می‌طلبد.

این کارشناس ورزش‌های رزمی با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی اظهار داشت: نیاز امروز فدراسیون ورزش‌های رزمی، به عنوان فدراسیونی استراتژیک، مدیری برنامه محور، عملگرا و مقبول نزد خانواده بزرگ رزمی ایران است تا با تکیه بر سایر شاخص‌های مدیریتی و خِرَد جمعی، بتواند تحولاتی مثبت در این فدراسیون ایجاد کند.

وی افزود: متاسفانه بسیاری از چشم اندازهای ایده‌آل که در مجامع انتخاباتی توسط نامزدهای ریاست فدراسیون مطرح و بر آنها تاکید می‌شود، پس از انتخاب رئیس فدراسیون به اهدافی  دست نیافتنی و در حد یک شعار تبلیغاتی تبدیل می‌شود. از جمله این‌شعارها، تاکید بر نقش هیئت‌های استانی به عنوان بازوان توانمند فدراسیون در تحقق برنامه‌ها است که به شخصه بر این باورم حتی اگر همین یک وعده انتخاباتی به عنوان کلیدی‌ترین راهبرد مشارکتی یک فدراسیون تحقق یابد، اثرات بسیار قابل توجهی در نتایج مدیریت چهار ساله یک رئیس منتخب مجمع داشته و حداقل دستاورد آن  رضایتمندی و شخصیت بخشی به ارکان اصلی یک فدراسیون و در نتیجه جمعیت تحت پوشش است.

قاسمی در پایان تصریح کرد: حضور قابل توجه نامزدهای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی، به وضوح نشان دهنده میل و نیاز به ایجاد تغییر در رویکرد این فدراسیون و ایجاد تحولی مثبت در آن است. امید است اعضای محترم‌ مجمع با در نظر داشتن پیشینه نامزدهای ریاست فدراسیون و نحوه عملکرد آنها، عملگرایی، مقبولیت و صداقت آنها را در انتخاب نهایی خود مورد توجه قرار دهند.


منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین