|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۲۷۵۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶
علاوه بر مالیات بر خرید، شهروندان آمریکایی بخش زیادی از درآمد خود را به عنوان مالیات بر درآمد به دولت می‌پردازند. آمریکایی‌ها به طور متوسط ۹۷۰۰ دلار از درآمد سالانه خود را به دولت تحت عنوان مالیات بر درآمد می‌پردازند.
 درحالیکه در سه شهر آمریکا، مالیات بر فروش بالای ۱۰ درصد است، در برخی ایالت‌ها، هیچ مالیاتی در این زمینه پرداخت نمی‌شود!

 به نقل از فاکس بیزینس، در شرایطی که جنگ تجاری بین آمریکا و چین باعث افزایش قیمت برخی از محصولات وارداتی شده است، مالیات بر فروش در برخی از شهرهای آمریکایی هزینه مضاعف دیگری را به دوش شهروندان این کشور تحمیل کرده است. نرخ مالیات بر فروش که به صورت مالیات پرداختی مصرف کننده به ازای هر ۱۰۰ دلار خرید تعریف می‌شود، در سه شهر شیکاگو در ایالت ایلینویز و شهرهای لانگ بیچ و گلن‌دیل در ایالت کالیفرنیا ۱۰.۲۵ درصد است.

از مبلغ فوق، ۶.۲۵ درصد مالیات مستقیم به حکومت محلی، ۱.۲۵ درصد مالیات به شهرداری و ۲.۷۵ درصد مالیات به دیگر ادارات است. آدام شوستر، مدیر بخش تحقیقات مالیات و بودجه در موسسه "ایلینویز پالیسی اینستیتوت" گفت: شیکاگو با مشکل مالیات بر فروش بیش از حد ساکنان خود مواجه است و به نظر می رسد با مشکلات تامین بودجه و بدهی به صندوق‌های بازنشستگی که به ۲۹ میلیارد دلار رسیده است، هیچ پایانی برای مالیات‌دهندگان متصور نخواهد بود.

از سوی دیگر اما در دو شهر پورتلند در ایالت اورگان و انکوریج در آلاسکا، مصرف‌کنندگان هیچ مالیاتی برای خرید خود نمی‌پردازند. در سه شهر مدیسون در ایالت ویسکانسین، ریچموند در ویرجینیا و هونولولو در هاوایی، مالیات بر خرید کمتر از ۵.۵ درصد و در سایر شهرهای آمریکایی، مالیات بر خرید عددی بین ۵.۵ تا ۱۰ درصد است.

علاوه بر مالیات بر خرید، شهروندان آمریکایی بخش زیادی از درآمد خود را به عنوان  مالیات بر درآمد به دولت می‌پردازند. آمریکایی‌ها به طور متوسط ۹۷۰۰ دلار از درآمد سالانه خود را به دولت تحت عنوان مالیات بر درآمد می‌پردازند.

آن طور که سازمان توسعه و همکاری اقتصادی اعلام کرده است، مالیات بر درآمد ۱۶.۹ درصد از درآمد مالیاتی دولت آمریکا را تشکیل می‌دهد که بیشتر از متوسط ۱۳.۵ درصدی کشورهای عضو این سازمان است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین