|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۲۷۵۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳
جدیدترین فیلم دنیای سینماتیک مارول توانست از فیلم جیمز باند ۲۰۱۲ یعنی «اسکای‌فال» عبور کند و از نظر فروش‌در تاریخ کمپانی سونی صدرنشین شود.
 جدیدترین فیلم دنیای سینماتیک مارول توانست از فیلم جیمز باند ۲۰۱۲ یعنی «اسکای‌فال» عبور کند و از نظر فروش‌در تاریخ کمپانی سونی صدرنشین شود.

با وجود اینکه فیلم «اسپایدرمن: دور از خانه» در حال حاضر از لیست ۱۰ فیلم برتر باکس آفیس داخلی آمریکا خارج شده، به هر حال آخر هفته‌ای بزرگ در انتظار این فیلم متعلق به دنیای سینماتیک مارول بود چون توانست از فیلم «اسکای فال»، جیمز باند سال ۲۰۱۲، عبور کند و با ۱.۱ میلیارد دلار فروش تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ استودیو سونی بشود.

فیلم «دور از خانه»‌ که دو ماه پس از «انتقام‌جویان: پایان بازی» منتشر شد، به هواداران نشان داد که استودیو مارول برای فاز بعدی داستان این مجموعه چه ایده‌هایی دارد.

ظاهرا سینماروها آماده فیلم‌های بیشتر هم هستند چون این فیلم توانست پیش از افتتاح در ایالات متحده در چین،‌ ژاپن و هنگ کنگ بیش از ۱۱۱ میلیون دلار بفروشد و بعد در شش روز اول فروش کل خود را به ۱۸۵ میلیون دلار برساند. این شامل رقم رکوردشکن ۳۹.۳ میلیون دلار در باکس‌ آفیس روز سه‌شنبه و همچنین فروش ۲۵.۷ میلیون دلاری در روز تعطیل ملی چهارم جولای می‌شد که دومین فروش بزرگ تاریخ این روز بود.

از آن موقع تا به حال «دور از خانه» تبدیل به نخستین فیلم «اسپایدرمن» شده که از مرز فروش یک میلیارد دلاری عبور می‌کند و از ۸۸۰ میلیون دلار فروش فیلم قبلی خود یعنی «اسپایدرمن: بازگشت به خانه» هم پیشی گرفت.

این فیلم توانسته در ۳۵ کشور برای سونی رکورد فروش آخر هفته افتتاحیه را بزند و ۷۳۳ میلیون دلار خارج از کشور فروخته است. از آن رقم ۲۰۵ میلیون دلار از چین حاصل شد که به این ترتیب فیلم را فقط پشت سر «ونوم» به عنوان پرفروش‌ترین فیلم سونی در آن بازار قرار داد.

بعد از این آخر هفته، «اسپایدرمن: دور از خانه» به عنوان چهارمین فیلم پرفروش سال ۲۰۱۹ شناخته می‌شود و فقط پشت سر «انتقام‌جویان: پایان بازی»، «شیر شاه» و «کاپیتان مارول» قرار دارد. این فیلم حدود فقط ۲۰ میلیون دلار با پشت سر گذاشتن «کاپیتان مارول» فاصله دارد.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین