|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۲۷۵۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸
شرکت کنترل کیفیت هوای تهران هشدار داده که پایداری هوا باعث شده امروز هوای تهران در آستانه شرایط نامطلوب باشد و این شرایط با افزایش آلاینده‌ها تا فردا هم ادامه خواهد داشت.
 شرکت کنترل کیفیت هوای تهران هشدار داده که پایداری هوا باعث شده امروز هوای تهران در آستانه شرایط نامطلوب باشد و این شرایط با افزایش آلاینده‌ها تا فردا هم ادامه خواهد داشت.

به گزارش مهر، پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده برقراری جوی نسبتا آرام و آسمانی صاف در بیشتر ساعات امروز یکشنبه، ۲۷ مرداد است که رفته رفته همراه با در دسترس بودن سایر عوامل مورد نیاز برای شکل گیری آلاینده ازن، برای برخی ساعات  عصر امروز افزایش نسبی در غلظت آلاینده مذکور انتظار می رود.

هرچند وزش باد در برخی ساعات یکشنبه در بهبود نسبی کیفیت هوا نسبت به روز گذشته موثر خواهد بود. به تدریج با کاهش میزان ناپایداری جوی در شبانگاه و ازدیاد تردد خودروها در بعضی ساعات، افزایش نسبی در غلظت برخی آلاینده ها دور از انتظار نخواهد بود که کاهش موقتی کیفیت هوا را در مناطق پرتردد به دنبال خواهد داشت.

بر این اساس، با توجه به افزایش موقتی غلظت آلاینده ها در برخی اوقات آخرین یکشنبه مرداد ۹۸، انتظار می رود وضعیت کیفیت هوای بعضی مناطق شهر تهران به طور موقت در آستانه شرایط نامطلوب کیفیت هوا (به ویژه برای گروه های حساس) قرار گیرد. این وضعیت جوی تا روز دوشنبه کم و بیش ادامه داشته و برخی ساعات همراه با وزش باد خواهد بود.

انتظار می رود در برخی ساعات روز دوشنبه بر غلظت آلاینده ها (از جمله آلاینده ازن و ذرات معلق) به طور موقت افزوده شود که سبب کاهش موقتی کیفیت هوا در برخی مناطق پایتخت خواهد شد. همچنین طی برخی اوقات شبانگاه دوشنبه روند افزایشی در غلظت آلاینده ها مشاهده خواهد شد که عمدتا ناشی از افزایش حجم ترافیک در این بازه زمانی خواهد بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین