|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۴
کد خبر: ۲۷۵۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷
دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: شماره‌گذاری صندلی‌ها، ایجاد گیت ورودی، بلیط فروشی الکترونیک و نصب دوربین در فضای ورزشگاه حداقل استاندارهایی است که باشگاه‌ها برای برگزاری مسابقات فوتبال ملزم به رعایت آنها شده‌اند.
 دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: شماره‌گذاری صندلی‌ها، ایجاد گیت ورودی، بلیط فروشی الکترونیک و نصب دوربین در فضای ورزشگاه حداقل استاندارهایی است که باشگاه‌ها برای برگزاری مسابقات فوتبال ملزم به رعایت آنها شده‌اند.

به گزارش ایسنا، ابراهیم شکوری در حاشیه بازدید از دومین المپیاد فوتبال استعدادهای برتر کشور که در رده نونهالان دختران و پسران به میزبانی استان البرز برگزار می‌شود، در خصوص ضرورت استاندارسازی استادیوم‌های کشور اظهار کرد: با توجه به اینکه اجرای مسابقات فوتبال به عهده هیات فوتبال و سازمان لیگ است، از سال گذشته تاکنون شاهد همجمه زیادی به هیات و سازمان لیگ بودیم و کار به جایی رسیده بود که هر حادثه‌ای که در فرایند برگزاری یک مسابقه فوتبال اتفاق می‌افتاد، انگشت تقصیر به سمت این دو نشانه گرفته می‌شد.

وی ادامه داد: برای اصلاح این روند، از مدتی قبل با جدیت به دنبال استاندارسازی استادیوم‌ها هستیم تا مسابقات تا حد امکان در فضایی مناسب برگزار شود که در این فرایند از باشگاه‌ها درخواست کرده‌ایم که ورزشگاه‌های خود را تجهیز کنند.

این مسئول توضیح داد: شماره‌گذاری صندلی‌ها، ایجاد گیت ورودی، بلیط فروشی الکترونیک و نصب دوربین در فضای ورزشگاه حداقل استاندارهایی است که باشگاه‌ها برای برگزاری مسابقات فوتبال ملزم به رعایت آنها شده‌اند.

وی اظهار کرد: با توجه به هجمه‌های که به سازمان لیگ وارد شده، اکثر استادیوم‌های ما به سمت تجهیز خود و رعایت حداقل استاندارهای لازم برای برگزاری مسابقات حرکت کرده‌اند.

شکوری ابراز کرد: تا کنون عملیات شش استادیوم در بحث بلیط فروشی، ایجاد گیت ورودی و فروش اینترنتی بلیط استانداردسازی شده و امیدواریم به زودی دیگر استادیوم‌ها هم به این سمت حرکت کنند.

دبیرکلی فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: تماشای بی دغدغه و آسان یک مسابقه فوتبال حق همه علاقه مندان این رشته است و باید به سمتی پیش برویم که هر یک از طرفداران تیم‌ها بتوانند بلیت مسابقه مورد نظر خود را به راحتی در خانه خریداری کنند و بدون هیچ مشکلی وارد استادیوم شوند و بدون هیچ مساله خاصی رقابت تیم مورد علاقه خود را تماشا کنند.

وی با اشاره به اینکه فوتبال ورزش لذت بخشی است، توضیح داد: تیم‌هایی که از لیگ یک صعود می‌کنند، اگر استانداردهای تعیین شده را رعایت نکنند از حضور در لیگ برتر محروم خواهند شد و امیدواریم از هفته آینده که لیگ شروع می‌شود مردم تغییرات را به خوبی احساس کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین