|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۴
کد خبر: ۲۷۵۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۹
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تمرکز دشمن بر ترویج بی عفتی در جامعه ایرانی، از بانوان انقلابی کشورمان و به خصوص خانواده های معظم شهدا خواست تا جلودار مقابله با دشمنان باشند.
 جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تمرکز دشمن بر ترویج بی عفتی در جامعه ایرانی، از بانوان انقلابی کشورمان و به خصوص خانواده های معظم شهدا خواست تا جلودار مقابله با دشمنان باشند.

به گزارش ایرنا، دریادار پاسدار علی فدوی عصر روز پنجشنبه در یادواره ۶۲۰ شهید شهرستان طالقان استان البرز افزود: یکی از پیام های شهیدان حفظ عفاف و حجاب بوده به طوریکه ۲ آیه صریح در قرآن در این خصوص وجود دارد و افتخار جمهوری اسلامی است که آنچه را که خداوند در قرآن آورده، قانون کرده است.

وی اظهار داشت: مادران، همسران، دختران و خواهران شهدا باید برای رفع معضل بی عفتی به میدان بیایند تا مشکل برطرف شود.

دریادار فدوی گفت: معضلی بی عفتی از مسائلی است که آمریکاییان و هم پیمانان شیطان صفتش با تمام توان برای ترویج آن پای کار آمدند تا عفت را از جامعه ما بگیرند که از آن نتایجی به دست آورند که بسیار خطرناک است.

وی افزود: بانوان می توانند سدشکنی کنند همانطور که در اصل انقلاب اسلامی در سال ۵۷ چند بار روالی پیش آمد که سدشکنی را بانوان انجام دادند.

یکی سد شکنی ها حضور بانوان در قیام ۱۷ شهریور سال ۵۷ است که آمریکاییان و شاه تصمیم گرفتند کشتار عظیمی در تهران و بسیاری از شهرها به راه بیندازند.

فدوی ادامه داد: در آن زمان چند روز تظاهرات و راهپیمایی تعطیل شد و این بانوان انقلابی و مسلمان کشور بودند که در راهپیمایی ها پیشقدم شدند.

وی گفت: امام (ره) سه بار فرمودند که «خانم ها و زنان ما رهبران ما در انقلاب اسلامی هستند» و در جایی امام (ره) برای مردان فرمود که «رهبر ما آن جوان ۱۳ ساله ای است که خودش را با نارنجک به زیر تانک انداخت» (شهید فهمیده ) ولی راجع به خانم ها سه بار فرمود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران بیان داشت: امروز نیز به نظر می رسد ماجرایی (بی عفتی ) که دشمنان برای ما درست کرده اند همان بی حجابی ها و بی عفتی ها است که هر روز در جامعه جلوه ی جدیدی از آن را می بینیم و باید خانم ها باشند و بیایند.

وی اضافه کرد: جلوتر از همه خانم ها نیزبانوان خانواده معظم شهدا هستند که می توانند این سدشکنی را یکبار دیگر انجام دهند و این شیطنت پیچیده ی شیطان بزرگ و همه ی شیاطین کوچک را خنثی کنند.

فدوی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی موفق به این کار می شود زیرا ما ۴۰ سال است در بسیاری از زمینه ها اقدام و تجربه کرده ایم و خداوند به وعده خودش عمل کرده و پیروزی حاصل شده است.

وی بیان داشت : در سخت ترین کارها که همان کاری است که لازم باشد تا انسان جان خود را بدهد که در این میدان پیروز و موفق صددرصد بوده ایم زیرا دلدادگان به حق و حقیقت، خدا، اسلام، پیامبر اسلام (ص)، ائمه اطهار(ع) و امام حسین (ع) با شوق وافر به این میدان رفتند تا از انقلاب اسلامی پاسداری کنند حتی اگر به قیمت جانشان تمام شود.

فدوی گفت : خداوند وعده داده که در دعوای حق و باطل طرف حق است به شرطی که کسانی که در جبهه حق هستند به وظایف خود عمل کنند و در وعده الهی شرط وجود دارد که بندگان خدا باید انجام دهند و اگر عمل کنند خداوند خود به میدان می آید.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: حالا که در کار سخت به شروط خداوند از روز اول انقلاب اسلامی عمل کردیم؛ از روزی که دشمنان ما به ما حمله کردند تا امروز و هنوز حمله می کنند و خداوند هم به وعده اش عمل می کند.

وی ادامه داد : این عزت، اقتدار و سربلندی که ما در تمام دنیا داریم و دشمنان ما بیشتر از خودمان به افتخار و سربلندی معتقد هستند را خداوند عطا فرموده و خدایی که به وعده اش عمل می کند آیا قادر نیست در کارهای غیرسخت به وعده خود عمل کند؟

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: قیام در مقابل بی حجابی و بی عفتی کار سختی نیست زیرا نیاز به جان دادن ندارد یا رفع مشکلات اقتصادی که گریبانگیر مردم است در شان مردم انقلابی و نخبه ترین مردم دنیا نیست.

وی افزود: کسانیکه که باید مسئول رفع این مشکلات باشند آیا باید چه کنم چه کنم بگویند که به طور حتم این طور نیست و اگر این گونه است برای حل آن مسئولان به میدان نیامده اند و کدام موضوعی است که از اول انقلاب به میدان آمده و حل نشده است.

دریادار فدوی بیان داشت: آیا جا ندارد تا قیام قیامت و ظهور صاحب الزمان (عج) و شیرینی حکومت حق را که خداوند در قرآن فرموده به ذائقه همه مردم دنیا بچشاند، ما پای کاربوده و استقامت داشته و بر ارزش ها ی حاکم و قائل باشیم.

وی گفت: اصلی ترین عامل برای حل مشکلات کشور ما افراد با کفایت هستند که در دنیا بیش از همه افراد با کفایت داریم.

جانشین فرمانده کل سپاه در خصوص مقام شهید و شهادت افزود: خداوند اختیاری به شهید می دهد که دست هیچکس نیست و خوشا به حال کسانی که درک بکنند این مفاهیم را و این عبارت هایی را که از انقلاب اسلامی است زیرا قبل از انقلاب اسلامی حتی عبارت ها و ادبیات این گونه مطالب در جامعه ما نبود.

- در کلام امام (ره) از روز اول تا آخر یک کلمه کمتر یا بیشتر از اسلام دیده نمی شود زیرا مردم انقلابی ما ۴۰ سال پایداری و مقاومت کرده اند بر روال انقلاب اسلامی وما ۴۰ سالگی را یعنی تکمیل شدن را در ۴۰ سال تمرین و استقامت کردیم و به طور حتم عنایت های خداوند در سال های بعد ویژه و بیشتر خواهد بود.

- اگر در ادبیات رهبری معظم انقلاب در نوروز امسال در مشهد تا کنون نگاه کنیم عبارت هایی است که در سال های قبل نبوده و نشانه ها و بشارت های بزرگی دارد و این مطالبی که ما با آن گریبانگیر آن هستیم به گونه ای حل می شود که انگاری که هیچ وقت نبوده است.

دریادار پاسدار فدوی گفت : ما پشتوانه ی بزرگی داریم که خیلی ها بیشتر یا کمتر حس می کنند که همان زنده بودن و اختیار داشتن شهداست برای اینکه کمک کنند و در حالی که ما از آن ها کمک بخواهیم.

قرائت زیارتنامه یکی راه های استمداد از شهداست و دیگر اینکه با آنان حرف بزنیم و برای حل مشکلات استمداد بطلبیم.

سردار فدوی در ادامه به تاکیدات امام راحل در خصوص نفروختن نفت خام اشاره کرد و گفت: این موضوع از ابتدای دولت اول تا کنون ادامه دارد و در همه ی دولت ها در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی به موضوع فروخته نشدن نفت خام تاکید شده ولی انجام شده است.

وی افزود: ما همچنان به دنبال خام فروشی نفت هستیم و وقتی یک مشت شیاطین دنیا اقدام به تحریم نفتی ایران می کنند ما کاسه چه کنم چه کنم به دست بگیریم که برای هزینه های کشور چه کنیم و آیا این موضوع در شان انقلاب اسلامی و مردم انقلابی ایران است؟

وی با بیان اینکه امروز در جبهه سوریه بسیاری از کسانی که در این میدان شرکت کردند انقلاب اسلامی را ندیده بودند و حتی از دیگر کشورها بودند، افزود: بسیاری از این افراد با رشادت ها پیروزی برای جبهه مقاومت به ارمغان آورده و عده ای هم در این راه شهید شدند و این موضوع به دلیل قوی بودن اساس انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه روبروی این اتحادی که شیطان بزرگ با شیطان های کوچک دارد، ایران اسلامی محکم ایستاده، بیان داشت: کشوری قدرتمند وقتی پاسداران را در جلسات مختلف می بینند در مورد انهدام پهپادد آمریکایی از ما می پرسند که با چه قدرتی اینکار را کردیم.

وی افزود: در دنیا هیچ کس تصور اینکه ایران کشتی آمریکایی و انگلیس را بگیرد، نمی کرد و ما بسیار قدرتمند هستیم و سال های طولانی است که دشمنان اذعان دارند که توانی داشته باشند تا مقابل ایران بایستند.

دریادار فدوی گفت : این توفیق بعد از اراده شهیدان و شهادت آنان است که یک سفره بی انتهایی است که یک سفره پربرکت باز خواهد بود برای همه ی ما تا وقتی که صاحب اصلی انقلاب اسلامی حضرت صاحب الزمان (عج) ظهور کنند و انقلاب را به دست صاحب اصلی اش بسپاریم.

وی بیان داشت: این برکت عظیمی است و در طول تاریخ ایران سراغ نداریم که برکتی به این میزانی که انقلاب اسلامی به وجود آورد و اثرات این برکت خیلی از مواقع بعدها می فهمیم.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: به اسم شهدا جمع می شویم تا برای خودمان خیراتی به وجود بیاوریم زیرا اگر همه مردم ایران و دنیا با هم جمع بشوند نمی توانند به شهید چیزی اضافه کنند زیرا خداوند شهید را در اعلای علیین قرار داده است که نه تنها دست ما نمی رسد بلکه خیلی از مواقع تصور ما به مرتبه ای که شهدا در آن قرار گرفته اند هم نمی رسد.

تسلی بخش ترین عبارتی که در تمام احادیث برای خانواده شهدا است این است که پیامبر فرموده که خداوند به شهید گویدش که «من جانشین تو هستم در بین اهل بیت تو و هر که آنان را خشنود کند من را خشنود کرده و هر که آنان را به خشم آورد مرا خشمگین کرده است».

این عبارت سنگینی است که به نحوی توفیق پیدا می کنند که خادم و خدمت رسان خانواده شهدا باشند و بدا به حال کسانی که می بایست اینگونه باشند و این توفیق را ندارند.

دریادار فدوی گفت : مراتب مختلفی را خداوند به شهدا وعده داده که بخشی از آن این است که آنگاه شهیدان به سوی سفره های گوهرنشان رفته و به آن نشینند و هر شهیدی از ۷۰ هزار از اهل بیت خود را و ۴۸۰ همسایه خود را شفاعت کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین