|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۵
کد خبر: ۲۷۴۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۳
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: جاری شدن روان آب در برخی شهرهای شمالی و شرقی استان به خاطر هشدارهای قبلی خسارتی به همراه نداشته است.
 مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: جاری شدن روان آب در برخی شهرهای شمالی و شرقی استان به خاطر هشدارهای قبلی خسارتی به همراه نداشته است.

منصور شیشه فروش روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به بارش های رگباری در مناطق شمال، شمال شرق و غرب استان از دیروز در برخی شهرها مانند کاشان، قمصر، اردستان و نطنز ، روان آب ایجاد شد اما خسارتی به همراه نداشت.

وی با اشاره به آمادگی دستگاه های امدادی و جاده ای و اقدام های پیشگیرانه برای مقابله با پیامدهای بارش های رگباری، اظهار داشت: این وضعیت هوا به ویژه وزش باد شدید و صاعقه تا فردا در مناطق مختلف استان و ارتفاعات پیش بینی می شود.

شیشه فروش با بیان اینکه تیم های مختلف شهرداری، راه و شهرسازی و هلال احمر در آماده باش هستند، خاطرنشان کرد: از آنها خواسته شد تا نسبت به بازگشایی دهانه پل ها برای کنترل روان آب ها اقدام شود.

وی میزان بارش های دیروز و امروز در شهرهای مختلف استان را 2 تا 9 میلی متر اعلام و اضافه کرد: با توجه به احتمال وقوع صاعقه به کشاورزان، باغداران و دامداران توصیه می کنیم تا در این زمینه مراقبت کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان همچنین با اشاره به غرق شدن 44 نفر در این استان از ابتدای امسال تا کنون، تصریح کرد: 12 نفر آنها در استخرهای کشاورزی غرق شدند.

اداره کل هواشناسی اصفهان نیز اعلام کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی ناپایدار بر روی استان در امروز و فرداست. بر این اساس در بیشتر مناطق استان، آسمان کمی ابری، بعداز ظهرها افزایش ابر گاهی وزش باد به نسبت شدید و در نیمه غربی استان رگبارهای پراکنده و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان یک تا سه درجه کاهش خواهد داشت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین