|
|
امروز: شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۰
کد خبر: ۲۷۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۴
سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن می‌گوید، تیمش در بازی مقابل پرسپولیس، فرصت‌های گلزنی را از دست داد.
"حمید استیلی"، در نشست خبری پس از دیدار تیمش با پرسپولیس، اظهارکرد: بازی خوبی به نمایش گذاشتیم غیر از نیمه اول که بازی پایاپای بود در نیمه دوم بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم و توانستیم فرصت‌های گلزنی ایجاد کنیم.

وی افزود: حیف شد که این بازی از تلویزیون پخش نشد. یکی از بازی‌های زیبای امسال بود. من به تیم خودم افتخار می‌کنم. ما نسبت به بازی قبلی که مقابل پرسپولیس انجام داده بودیم، بازی پایاپایی مقابل این تیم انجام دادیم.

وی تصریح کرد: در پنالتی شانس دخیل است و ما نتوانستیم موفق عمل کنیم. من این پیروزی را به پرسپولیس و هوادارانش تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم راه‌آهن درباره تعویض "ابراهیم کریمی" در دقیقه 18 بازی، گفت: تعویض اجباری روی روند تیمی ما تاثیرگذار بود و ما روی تعویض‌هایمان برنامه‌ریزی کرده بودیم و قصد داشتیم بازیکنان هجومی را به میدان بفرستیم اما یکی از تعویض‌های ما از سر اجبار انجام شد.

استیلی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه "آیا در هفته گذشته روی پنالتی زدن تمرین کرده بودید؟" گفت: در پنالتی شانس دخیل است و ما هم هفته گذشته شدیدا روی پنالتی کار کرده بودیم. "وحید طالب‌لو" در جریان بازی یک پنالتی را گرفت اما در ضربات پنالتی خوب عمل نکرد.

استیلی در پایان گفت: برای ما مهم این است که 5-6 بازیکن زیر 21 سال را امروز بازی دادیم. جوانان ما روز به روز بهتر می‌شوند.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین