|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۵
کد خبر: ۲۷۴۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱
یک فعال سیاسی اصولگرا و عضو شورای وحدت گفت: علی لاریجانی هنوز به جلسات شورای وحدت دعوت نشده‎است و بحثی هم درباره دعوت از او صورت نگرفته‎است.
 یک فعال سیاسی اصولگرا و عضو شورای وحدت می‎گوید: علی لاریجانی هنوز به جلسات شورای وحدت دعوت نشده‎است و بحثی هم درباره دعوت از او صورت نگرفته‎است.

محمد حسینی، فعال سیاسی اصولگرا درباره اینکه گفته‎ می‎شود علی لاریجانی، رئیس فعلی مجلس شورای اسلامی به جلسات شورای وحدت، دعوت نمی‎شود به ایرنا می‎گوید: نه، ایشان در جلسات شورای وحدت حضور ندارد و هیچ بحثی هم درباره اینکه از ایشان دعوت بشود، تا به حال صورت نگرفته‎است.

این فعال سیاسی اصولگرا همچنین درباره رابطه محمدباقر قالیباف، شهردار اسبق تهران و محمود احمدی‎نژاد، رئیس جمهوری پیشین به ایرناپلاس اظهار کرد: آقای قالیباف در جلسات شوای ائتلاف اصولگرایان حضور دارند و بنابراین نمی‎توانند ارتباط و فکری را جداگانه پیش ببرند. همه چیز در جلسات بحث می‎شود و با مشورت اعضا اتفاق می‎افتد. درباره ارتباط با آقای احمدی‎نژاد هم تا به حال هیچ بحثی در شورا صورت نگرفته‎است.

او همچنین درباره دیدار احمدی‌نژاد و قالیباف اضافه می‎کند: براساس پرس‎وجوهای من، این دیدار مربوط به ملاقاتی در فروردین ماه بوده‎ و اصلا جلسه نبوده‎است. آقای جوانفکر هم این موضوع را توییت کرده بودند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین