|
|
امروز: چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۸
کد خبر: ۲۷۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۷
نوجوان خاطي با يک گلوله خودکشي کرد.
نوجوان محبوب مدرسه اي در سياتل آمريکا در جنوني هولناک، همکلاسي هايش را به گلوله بست و سپس با شليکي به زندگي خود نيز پايان داد.

در اين حادثه که هنگام ظهر جمعه دوم آبان در رستوران مدرسه «مريسويل پيلچاک» اتفاق افتاد، «جايلن فرايبرگ» 15 ساله پس از مدت ها غيبت در ميان همکلاسي هايش ظاهر شد و در حالي که اين نوجوان سياهپوست با سکوتي مرموز در گوشه رستوران نشسته بود، کسي به سمت او نرفت، اما ناگهان اين دانش آموز آرام از جا برخاست و با نگاهي خشمگينانه و سرد به همکلاسي هايش، اسلحه اي را که زير پيراهنش پنهان کرده بود بيرون کشيد و دانش آموزان را به رگبار گلوله بست.

 اين حمله آنقدر سريع و ناگهاني بود که هيچ کس موفق به فرار نشد و در نتيجه چهار تن از دانش آموزان بشدت مجروح شدند و يک نفر ديگر نيز در دم جان سپرد.

 اين نوجوان ديوانه که انگار خون و خشم جلوي چشمانش را گرفته بود، در برابر ديدگان وحشتزده همکلاسي هايش اسلحه را به سمت خود گرفت و با شليک گلوله اي به زندگي خود نيز پايان داد.
    
نگاهي به گذشته قاتل
جايلن فرايبرگ عضو تيم فوتبال مدرسه بود اما حدود چند هفته قبل در پي يک درگيري و زد و خورد در زمين به دلايل نژادپرستانه، با محروميت طولاني مدت روبه رو شد. او که دانش آموزي محبوب در ميان همکلاسي هايش بود، پس از اين محروميت و غيبتي چند روزه، در روز حادثه براي اولين بار در مدرسه و در رستوران ديده شده بود.

اين در حالي بود که سه ماه پيش از اين او در صفحه فيس بوکش تصويري از خود با اسلحه مورد استفاده در اين تيراندازي گذاشته و زير آن نوشته بود «اين بهترين هديه تولدم بود!»
    
فرضيه هاي مختلف درباره انگيزه قاتل
بلافاصله پس از جنايت روز جمعه مقامات پليس و بازرسان «اف. بي. آي» با حضور در محل تحقيقات خود را آغاز کردند تا از اين راه با به دست آوردن جزئياتي، اين معماي پيچيده را حل کنند.

طبق آخرين تحقيقات، ماموران با استناد به گفته نزديکان اين نوجوان، علت خشم و بي رحمي او را محروميت از تيم مدرسه دانسته اند.
 اين در حالي است که برخي نيز طرد شدن او از سوي دختر مورد علاقه اش را انگيزه اين کينه جويي خونين دانسته اند.

از آنجا که تيرانداز خودکشي کرده بود، چند مامور پليس بلافاصله به داخل رستوران رفتند و با دقت و احتياط بسيار بالانوجوانان را از محل خارج کردند و ضمن اطمينان از مسلح نبودن آنها، دانش آموزان را به کليساي مجاور مدرسه انتقال دادند.

بر اساس آخرين گزارش هاي پليس، چهار مجروح حادثه (دو دختر و دو پسر) در وضعيت وخيم در بيمارستان بستري هستند و يک دانش آموز ديگر و ضارب نيز در محل جان خود را از دست داده بودند.

پس از اين حادثه با دستور پليس اين مدرسه تعطيل شده و به گفته مسئولان آموزشي مرکز، اين تعطيلي تا 9 روز ادامه خواهد داشت.
منبع: ایران

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین