|
|
امروز: يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۹
کد خبر: ۲۷۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۶
گروه های تروریستی تکفیری مسلح روز یکشنبه محله هایی در شهرهای دمشق ، حلب و حمص را با بیش از14 گلوله خمپاره مورد حمله قرار دادند که به کشته و یا زخمی شدن 39 تن منجر شد.
تروریست های مسلح محله علوی نشین «مزه 86 »و میدان النجمه واقع در مرکز شهر دمشق را با چند گلوله خمپاره هدف قراردادند که در پی آن یک شهروند جان باخت و 4 نفر دیگر زخمی شدند.تروریست های مسلح محله علوی نشین «مزه 86 »و میدان النجمه واقع در مرکز شهر دمشق را با چند گلوله خمپاره هدف قراردادند که در پی آن یک شهروند جان باخت و 4 نفر دیگر زخمی شدند.

در اثر این حمله تروریستی به چند ساختمان مسکونی ، مغازه تجاری و چند دستگاه خودرو آسیب وارد شد.

برپایه این گزارش، تروریست های تکفیری همچنین به محله مسیحی نشبن سریان شهر حلب با شلیک هفت خمپاره حمله کردند که در پی آن 2 شهروند حلبی کشته از جمله یک کودک کشته شدند.

در اثر این حمله که به یک مدرسه صورت گرفت، 24 کودک سوری اهل حلب نیز زخمی شدند.

 تروریست های تکفیری مسلح در ادامه جنایات خود با شلیک خمپاره به محله عکرمه شهر حمص حمله کردند که منجر به زخمی شدن هفت تن شد.

محله عکرمه واقع در ورودی جنوبی شهر حمص و اهالی آن طرفداران نظام سیاسی سوریه هستند.

این محله نهم مهرماه نیز شاهد انفجار یک خودروی بمبگذاری شده و یک عملیات انتحاری بود که مدرسه ابتدائی و کم توانان ذهنی را هدف قرارداد.

در اثر این حمله انتحاری ، پنجاه نفر اعم از دانش آموزان، اولیای آنها و نیز برخی از معلمان کشته شدند و 75 نفر دیگر زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، امروز یکشنبه یکی از مهمترین مربیان کشتار در گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره ملقب به « ابو مهند الفلسطینی» دارای تابعیت اردن در کمین ارتش سوریه در حومه شهر ادلب به هلاکت رسید.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین