|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۸
کد خبر: ۲۷۴۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴
ما نیمی از تعهدات خود درباره توافق الحدیده را به صورت یکجانبه اجرا کردیم و از سازمان ملل می‌خواهیم بر طرف مقابل برای اجرای تعهداتش و بازگشایی فرودگاه صنعا و توقف محاصره اقتصادی فشار بیاورد.
 انصارالله یمن حلول عید قربان را به مسلمانان تبریک گفت و بر لزوم وحدت و همزیستی در مقابله با توطئه‌های شیطانی تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه المسیره، عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن در بیانیه‌ای عید قربان را به تمامی مسلمانان تبریک گفت و بر لزوم توجه به فقرا و نیازمندان تأکید کرد.

جنبش انصارالله یمن هم در بیانیه‌ای ضمن تبریک عید قربان بر لزوم وحدت و همزیستی در مقابله با توطئه‌های شیطانی تأکید کرد.

مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن نیز گفت: ما در صدد تشکیل کمیته آشتی ملی و حل سیاسی برای خروج از بحران و نزاع هستیم.

المشاط خطاب به فریب‌خوردگان گفت: از تاریخ درس بگیرید و درک کنید که پاداش شما از گروه‌های متجاوز تنها ذلت و خواری خواهد بود.

وی از تمامی فریب‌خوردگان خواست فرصت عفو عمومی و بازگشت سریع به آغوش وطن را غنیمت بشمارند.

المشاط درباره توافق الحدیده گفت: ما نیمی از تعهدات خود درباره توافق الحدیده را به صورت یکجانبه اجرا کردیم و از سازمان ملل می‌خواهیم بر طرف مقابل برای اجرای تعهداتش و بازگشایی فرودگاه صنعا و توقف محاصره اقتصادی فشار بیاورد.

وی درباره رخدادهای عدن گفت: آنچه در این استان‌ها رخ می‌دهد نشان می‌دهد که ما از همان لحظه اول گزینه درست را در مقابله با متجاوزان انتخاب کردیم. دشمن برای تقسیم و تجزیه این کشور تلاش می‌کند.

المشاط گفت: ما بر موضع ثابت خود در قبال مسئله فلسطین و الاقصی تأکید می‌کنیم.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین