|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۲۷۴۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۰
اسراییل مدعی شد که 2 فلسطینی را به خاطر کشته شدن یک نظامی صهیونیست بازداشت کرده است.
 سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک یا شین‌بِت) شامگاه شنبه (۱۹ مرداد) مدعی شد که دو فلسطینی را به اتهام قتل یک نظامی صهیونیست، بازداشت کرده است.

شبکه «قدس» فلسطین به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داد که این دو فلسطینی شب گذشته بازداشت شده‌اند.

«آفیر گِندلمَن»، سخنگوی «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز در حساب توییتری خود مدعی شد که دو فلسطینی‌ بازداشته شده، در عملیات حمله با سلاح سرد، «دویر سوریک»، نظامی صهیونیست را به قتل رسانده‌اند.

او نوشت که یکی از فلسطینیان «نصیر عصافره» نام دارد و از ساکنان «بیت کاحل» است. سخنگوی نتانیاهو مدعی شد که عصافره وابسته به جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) است. بر اساس ادعای گندلمن، فلسطینی دوم «قاسم عصافره» نام دارد و او نیز از اهالی بیت کاحل است.

رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که این دو فلسطینی تحت بازجویی قرار دارند و سازمان شاباک، به تحقیقات جهت کشف جزئیات قتل نظامی صهیونیست ادامه خواهد داد.

رژیم صهیونیستی پنجشنبه گذشته (۱۷ مرداد) از کشف جسد یکی از نظامیان خود در منطقه «گوش عتصیون» واقع در بیت لحم کرانه باختری خبر داده بود.

جنبش حماس در واکنش به کشته شدن این نظامی صهیونیست، آن را به مقاومت تبریک گفت و از اهالی کرانه باختری به دلیل مواضع خود در حمایت از مقاومت اسلامی قدردانی کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین