|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۷
کد خبر: ۲۷۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۷
استمرار این وضعیت سهمیه ایران در لیگ قهرمانان را کم می کند و ما هم باشگاه‌ها را به سمت آماتور شدن هدایت می‌کنیم.
 علی کفاشیان در جمع خبرنگاران درباره حق پخش حرف زد و گفت:«ورود دوربین های تلویزیونی به ورزشگاه همچنان ممنوع است.»
رییس فدراسیون فوتبال این را گفت و ادامه داد:«استمرار این وضعیت سهمیه ایران در لیگ قهرمانان را کم می کند و ما هم باشگاه‌ها را به سمت آماتور شدن هدایت می‌کنیم.دیگر نیازی نیست که آنها حرف های تمرین کنند.ما هنوز هیچ چراغ سبزی از سوی صداوسیما ندیده ام.آنها باید کوتاه بیایند تا این مشکل حل شود.ما همچنان آمادگی مذاکره را داریم اما تا اینجای کار صداوسیما همچنان همان حرف‌های یکی، دو ماه پیش را می‌زند و هیچ نتیجه‌ای نگرفته‌ایم. فدراسیون پای حرفش ایستاده است تا مشکل فوتبال حل شود.»

او درباره نشست امروز با رییس فدراسیون ایتالیا هم حرف زد و گفت:«ما یک تفاهم نامه ای امضا کردیم و قرار شد در بحث‌های آموزشی، داوری، فوتبال پایه و برگزاری بازی‌های دوستانه با یکدیگر همکاری کنیم.همچنین می‌خواهیم تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان دو کشور با هم بازی‌های دوستانه داشته باشند و این اتفاق در ایران و ایتالیا انجام شود. همچنین قرار است از تجربیات مربیان زن ایتالیایی هم برای تیم‌های بانوان ایران استفاده کنیم. مذاکره‌ای هم انجام شد تا همکاری میان باشگاه‌های ایران و ایتالیا باشد و امیدواریم بتوانیم مربیانی را برای بحث‌های آموزشی به ایتالیا بفرستیم.»

خبرنگاری از او درباره تغییرات در کادر فنی تیم امید سوال کرد که کفاشیان گفت:«بازی‌های آسیایی اینچئون را نباید به حساب عملکرد کادر فنی تیم امید نوشت. قطعا بازی‌های دیگری هم هستند که ما می‌توانیم در آن‌ها عملکرد کادر فنی را مورد بررسی قرار دهیم. کمیته فنی و توسعه فدراسیون مامور این کار شده است. ما قطعا سعی می‌کنیم بهترین راه حل را برای تیم امید در نظر بگیریم تا این تیم بتواند پس از چند دهه به المپیک راه یابد.»

کفاشیان در ادامه حرف هایش گفت که از کروش خواسته تا دیگر پولادی را به تیم ملی دعوت نکند:« بر اساس دستورالعملی که درباره بازیکنان سرباز صادر شده است، ما هم بالطبع از کالوس ‌کروش خواستیم تا مهرداد پولادی به تیم ملی دعوت نشود و امیدوارم این بازیکن مشکلش را در آینده حل کند. تیم ملی سعی می‌کند از بازیکنانی که هیچ مشکلی در این زمینه و موارد دیگر ندارند استفاده کند.»

اما حرف های پایانی رییس فدراسیون فوتبال.آنجا که او درباره شایعه برکناری اش حرف زد و گفت:«فکر نمی‌کنم عده‌ای به دنبال جمع‌آوری امضا علیه من باشند. البته من تابع تصمیمات مجمع هستم. نمی‌دانم مجمع با من مخالف است یا موافق چون هنوز مجمعی برگزار نشده است. مجمع فدراسیون اختیار دارد هر تصمیمی درباره من بگیرد و من هم تابع آن‌ها هستم.»

منبع: خبرآنلاین 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین