|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۲۷۴۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷
راه و مسیر روشن زندگی این شهدا در طول تاریخ جاودانه خواهد ماند و نسل‌های مختلف این انقلاب با تاسی به این ارزش‌ها مسیر دفاع از انقلاب را ادامه خواهند داد همانگونه که شهید حججی‌ها و شهدای مدافع امنیت در این راه گام برداشتند و در راه دفاع از میهن سر و جان تقدیم کردند.
  جانشین فرمانده کل سپاه ‌گفت: کشورهای استعماری تاب اقتدار بی بدیل ایران در دنیا را ندارند و به همین دلیل برخی رفتارهایی ناشیانه ناشی از ضعف در برابر ایران اسلامی از آنها سر می‌زند.

 سردار علی فدوی شامگاه پنجشنبه در مراسم دومین سالگرد شهادت شهید محسن حججی با بیان اینکه استان اصفهان مفتخر به تقدیم ۲۳ هزار شهید در راه پاسداشت نظام و انقلاب است، اظهار داشت: ملت ایران در دوران دفاع مقدس ۲۰۰ هزار شهید را تقدیم انقلاب و نظام کرد و امروز خون این شهدا پشتوانه بزرگی برای این انقلاب است.

وی با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم می فرماید که شهدا را مرده نپندارید بلکه آنها زنده‌اند و نزد پرودگار روزی می‌گیرند، ابراز داشت: راه و مسیر روشن زندگی این شهدا در طول تاریخ جاودانه خواهد ماند و نسل‌های مختلف این انقلاب با تاسی به این ارزش‌ها مسیر دفاع از انقلاب را ادامه خواهند داد همانگونه که شهید حججی‌ها و شهدای مدافع امنیت در این راه گام برداشتند و در راه دفاع از میهن سر و جان تقدیم کردند.

هدا مظهر و منشا خیر برای مردم جامعه هستند

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه برگزاری مراسم پاسداشت یاد شهدا امری مهم و ضروری است، بیان داشت: شهدا مظهر و منشا خیر برای مردم جامعه هستند و در واقع این ما هستیم که به زنده نگه داشتن یاد شهدا نیاز داریم تا در مسیر زندگی در راه درست و خدایی گام برداریم.

وی با تاکید بر اینکه کودکان ملت ایران با تاسی به راه حضرت سید الشهدا حق جو و آزاده تربیت می‌شوند، ابراز داشت: کدام ملت در جهان است که در یک روز بیش از ۳۶۰ شهید راه میهن و اسلام را به عنوان نیمی از شهدای یک عملیات تشییع کند و در همان روز پاره‌های تن خود و جوانان برومندش را بار دیگر راهی جبهه‌های حق علیه باطل کند، این شور و شکوه در دیانت و انقلابی گری در هیچ کجای دنیا یافت نمی‌شود.

سردار فدوی با تاکید بر اینکه مردم ایران میزبانان خوبی برای شهدا و هستند، گفت: ملت ایران و به ویژه مردم اصفهان در استقبال از پیکر شهید حججی به واقع سنگ تمام گذاشتند به نوعی که چشم دنیا به شکوه جمعیتی که برای استقبال از این شهید بی سر ایران آمده بودند تا اعلام کنند ادامه دهنده راه این شهدا هستند خیره مانده بود.

نسل های سوم و چهارم انقلاب با همان شکوه نسل های اول به حفاظت از نظام می پردازند

وی با اشاره به اینکه شهید حججی‌ها از نسل‌های بعدی انقلاب هستند که حتی زمان حیات امام خمینی (ره) را نیز به چشم ندیده بودند، گفت: نسل های سوم و چهارم انقلاب با همان شکوه نسل های اول و دوم انقلاب به حفاظت و پاسداری از نظام می پردازند و شهدای مدافع حرم و امنیت نمونه‌ای از جوانانی هستند که پا در راه خرازی‌ها، همت‌ها و کاظمی‌ها نهاده‌اند و با همان هوشمندی و اقتدار در راه حفظ نظام تلاش دارند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه با وجود شیطنت‌های مداوم و دشمنی‌های استکبار جهانی و دشمنان انقلاب و نظام در طول ۴۰ سال گذشته انقلاب اسلامی ایران پیشرفت خوبی داشته است، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند که ما به مکلف به انجام تکلیف هستیم و مکلف به نتیجه نیستیم چراکه نتیجه به یقین در دست خداوند است.

پیروزی ملت ایران در برابر استکبار جهانی نیز ناشی از عمل به دستورات  اولیای الهی است

وی اضافه کرد: تاریخ نشان می‌دهد هرگاه مسلمانان به تکالیف و دستورات الهی عمل کرده اند خداوند نیز آنها را در مسیر صحیح هدایت و پیروزی از آن آنها بوده است، پیروزی ملت ایران در برابر استکبار جهانی نیز ناشی از عمل به دستورات و تعالیم اولیای الهی است.

سردار فدوی با اشاره به اینکه انقلاب ما به همه دنیا صادر شده است و امروز کشورهای دنیا انقلاب ایران را الگوی مبارزه با دشمنان قرار داده‌اند، گفت: امروز تمامی دولت‌های دشمن ملت ایران در موضع انفعال قرار گرفته‌اند وبه اندازه‌ای موضع آنها در قبال ایران ضعیف شده است که ملت‌های دنیا حرف‌های یاوه آنها را باور ندارد، برخی حتی دچار انزوا شده اند  و حتی مسئولان خود این کشورها مانند آمریکا بارها دست به اعتراف درباره ضعف خود زده‌اند

کشورهای استعماری دیگر تاب اقتدار بی بدیل ایران در دنیا را ندارند

وی اضافه کرد: کشورهای استعماری دیگر تاب اقتدار بی بدیل ایران در دنیا را ندارند و به همین دلیل برخی رفتارهای ناشیانه ناشی از ضعف در برابر ایران اسلامی از آنها سر می زند  به نوعی که مورد سرزنش دیگر کشورهای دنیا قرارمی گیرد.

با اشاره به سخنان وزیر دفاع آمریکا مبنی بر  اینک آنها باید به دنبال توان مضاعفی برای مبارزه با انقلاب اسلامی باشند، گفت: این امر نشان می دهد که وعده خداوند در محقق شده است و خون پاک شهدا اصلی ترین دلیل محقق شدن این وعده‌ای الهی در ارتباط با پیروزی مسلمانان بر مستکبران است.

مسئولان با استفاده از ظرفیت‌های داخلی به دنبال رفع مشکلات اقتصادی کشور باشند

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به مشکلات اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: این وضعیت در شان ملت مسلمان ایران است و مسئولان باید هرچه سریع‌تر با توکل به خداوند و استفاده از ظرفیت‌های داخلی نه با چشم امید بستن به کمک دشمنان به دنبال رفع مشکلات باشند.

وابستگی  کشور به فروش نفت خام باید رفع شود

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه خام فروشی نفت در طول سالیان گذشته اشتباه بوده است، گفت: رهبر انقلاب بارها از دولت‌ها خواستند که اقتصاد بدون نفت ایران را تقویت کنند و دست از خام‌فروشی نفت بکشند اما با وجود اینکه دوری از خام‌فروشی نفت در دستور کار همه دولت‌ها قرار داشته است تاکنون محقق نشده است به نوعی که بدون فروش نفت اقتصاد کشور فلج می‌شود.

وی گفت: این مشکلی است که نیازمند چاره اندیشی جدی است و باید هرچه سریع تر با عمل به فرمایش رهبر معظم انقلاب  مشکل وابستگی  به خام فروشی نفت رفع شود.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین