|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۹
کد خبر: ۲۷۴۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۰
 دنیای ورزش تورنتو: امید عالیشاه بالاخره تصمیم خود را گرفت و در پرسپولیس ماندنی شد، او حالا در گفت‌وگویی درباره شرایط خود و پرسپولیس صحبت کرد.

امید عالیشاه چند پیشنهاد خوب داشت ولی انتخابش این بود که در پرسپولیس بماند و به کارش ادامه دهد. امید در نیم فصل اول لیگ قبلی، مهره اصلی تیمش بود ولی پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالات، به نیمکت ذخیره ها منتقل شد. او حالا می خواهد یک فصل بهتر از گذشته را شروع کند. با مهاجم شماره 2 پرسپولیس گفت و گویی داشتیم که می خوانید:

*چه شد که قراردادت با پرسپولیس را تمدید کردی در حالی که گفته می شد پیشنهادهای جدیدی به دستت رسیده؟

من بازیکن پرسپولیس هستم و به بازی در این تیم افتخار می کنم. قلبم می گفت باید بمانم و در نهایت حرف دلم را گوش کردم. باید دید قلب هر کسی چه می‌گوید وگرنه پیشنهادات همیشه وجود دارد و اجتناب ناپذیر است.

*موضوع پیشنهادهای دیگر چه بود؟ از چه تیم هایی پیشنهاد داشتی؟

بله پیشنهادهایی بود و دلیل هم دارد. خوشبختانه همه ما در تیمی حاضر هستیم که اگر جدا شویم در بدترین حالت هم بدون تیم نمی‌مانیم. در واقع عظمت باشگاه و تیم باعث می شود در صورت جدایی از پرسپولیس نیز، به عنوان ستاره به تیم دیگری منتقل شویم. فراموش نکنید که حضور در پرسپولیس، آخرین مرحله از زندگی حرفه ای و آرزوی هر فوتبالیستی است و مسلما وقتی این پیراهن ارزشمند را به دست آوردید، نباید به سادگی آن را از دست بدهید. من هم نمی خواستم  چنین موضوعی پیش بیاید.

*مشکل اصلی برای تمدید قراردادت چه بود که این پروسه طولانی شد؟

بگذارید در ابتدا  بگویم که خیلی خوشحالم شش سال این افتخار بزرگ را داشتم تا پیراهن پرسپولیس را برتن کنم. همیشه از خودم می پرسیدم باید کجا می‌رفتم بهتر از این تیم و هوادارانش؟ اگر پروسه جلسه طولانی شد هم به خاطر مشغله بالای باشگاه بود وگرنه نه من شرطی داشتم و نه مشکلی برای تمدید قرارداد وجود داشت. خوشحالم که اکنون این حضور تمدید شد و با افتخار باز هم جزئی از این خانواده هستم.

*در فصل گذشته برای مدتی از ترکیب اصلی پرسپولیس فاصله گرفتی. دلیلش چه بود؟

به هر حال اتفاقاتی بود که در گذشته رقم خورده اما هر بازیکنی دوست دارد بازی کند و توانایی خود را نشان دهد. پرسپولیس باید تمامی بازیکنانش قدرتمند و جزو درجه اولی‌ها باشند. ما رویای بزرگ دستیابی به جام قهرمانی آسیا را هنوز در ذهن داریم و در این راه نیاز به این خواهیم داشت تا در تمامی پست‌ها بهترین بازیکنان را داشته باشیم.

*در فصل پیش رو می توانی یکی از مردان اصلی ترکیب پرسپولیس باشی؟

این نظر مربی است اما از طرف خودم می توانم بگویم که من از رقابت ترسی ندارم و از آن استقبال هم می‌کنم. مربی خارجی مسلما به هیچ چیزی جز قدرت فنی و آمادگی بازیکنان نگاه نمی‌کند و هر بازیکنی که آماده‌تر باشد قادر است شانس حضور در ترکیب را به دست بیاورد. با این حال برای اینکه همچنان شانس قهرمانی در آسیا را داشته باشیم و در لیگ برتر، قدرتنمایی کنیم، باید همیشه در بالاترین سطح آمادگی باشیم و بازیکنان باکیفیتی را در لیست تیم مان ببینیم.

*در حال حاضر شرایط پرسپولیس را چطور می بینی؟

همه چیز به خوبی پیش می رود. جمع خوبی هستیم که در کنار رقابت با یکدیگر رفاقت هم داریم و این به ما کمک خواهد کرد تا همچنان قدرت اول فوتبال ایران باشیم.

*برای لیگ بعدی، قرار است مهاجم باشی یا در بین هافبک ها بازی می کنی؟

اگر نظر خودم را بخواهید، علاقه بیشتری دارم که هافبک باشم و به طراحی حمله و ارسال پاس گل کمک کنم. دو فصل بهترین پاسور پرسپولیس بودم و ترجیح خودم این است که در کناره ها به میدان بروم اما همه چیز بستگی به نظر کادرفنی دارد و مسلما آنها با توجه به نیاز تیم، تصمیم آخر را می گیرند. برای همگی ما اهمیت و اولویت این است که بتوانیم در تمامی دیدارها خواسته کادرفنی و در کنار آن هواداران را برآورده کنیم و با پیروزی‌ها آنها را خوشحال کنیم. امیدوارم در این فصل نیز شرایط برای دستیابی دوباره به عنوان قهرمانی مهیا باشد و این جمع و انگیزه‌ای که من می‌بینم چیزی جز این را نمی خواهند و برای آن تلاش می‌کنند.

*چه نظری در مورد جدایی یکباره برانکو ایوانکوویچ داری؟

حقیقت این است که ما نیز مانند هواداران از این اتفاق شوکه شدیم. به هرحال برانکو بعد از قهرمانی در فینال چنین تصمیمی را با ما در میان نگذاشته بود و علیرغم تمامی شایعات، فکر نمی‌کردیم او در کنار ما نباشد. حالا اتفاقی است که رخ داده و باید با این ماجرا کنار بیاییم. ما با تمام توان به راه خودمان ادامه می‌دهیم و برای قهرمانی‌های بیشتر تلاش خواهیم کرد.

*صحبت های زیادی در مورد کالدرون به گوش می رسد. از نظر تو، عملکرد او چگونه بوده؟

او یک مربی حرفه ای و باتجربه است که برنامه های زیادی برای آماده سازی تیم ما دارد. به خوبی توانسته با جو تیم کنار بیاید و هر روز، تمرینات متنوعی را برای بازیکنان در نظر می گیرد. همه ما بی صبرانه منتظر شروع لیگ هستیم. این خواسته سرمربی جدید نیز هست. مسلما آنجا همه چیز مشخص خواهد شد. تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم و مهمترین موضوع این است که انگیزه دستیابی به قهرمانی‌های بیشتر در ما کم نشده و برای آن بی تابی می‌کنیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین