|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۲۷۴۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵
مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: بارندگی‌ها در تمام استان به صورت خفیف طی روزهای آینده ادامه دارد.
 مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: بارندگی‌ها در تمام استان به صورت خفیف طی روزهای آینده ادامه دارد.

علی اصغر احمدی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه بارندگی‌ها در تمام استان به صورت خفیف ادامه دارد، اظهار کرد:  طی روزهای گذشته باران از شدت بیشتری برخوردار بود که خوشبختانه خسارتی به دنبال نداشت و بر اساس پیش‌بینی جدید در دو روز آینده نیز بارش پراکنده خواهیم داشت.

وی در پاسخ به اینکه بارندگی‌های اخیر مشکلاتی برای استان ایجاد کرده یا خیر، تصریح کرد: خوشبختانه شدت بارش موجب بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها نشد و در نتیجه، مشکلی گزارش نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران در مورد بهسازی و ادامه روند عملیات ساخت و ساز پل های تخریبی پس از سیل و دیوارسازی رودخانه ها نیز گفت: در شهرستان زیراب انجام ساخت دیواره ها توسط چند پیمانکار به دلیل تسریع در سرعت ساخت این پروژه در نظر گرفته شده و در حال انجام است.

احمدی افزود: بارندگی‌های شدید  منجر به مختل شدن کار پیمانکاران خواهد شد  و در غیر این صورت باران‌های با شدت کم کار را متوقف نخواهد کرد و  پروژه ها رها شده نیست.

وی در ادامه بیان کرد: تمامی پیمانکارانی که هزینه های خود را ازمدیریت بحران دریافت کردند و  در حال انجام کار هستند و در این راستا در برخی از مناطق دیوارسازی آن نیز به اتمام رسیده است.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران در مورد  آسیب احتمالی به پل های در حال احداث که در سیل اسفند سال گذشته تخریب شده بود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه بارش‌ها  به حدی نبود که به پل‌های موقت و پروژه های در حال ساخت آسیب وارد کند.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران از بارش های پراکنده ادامه دار در مازندران خبر داده است.

احمد اسدی در گفت وگو با ایسنا در مورد وضعیت جوی طی روزهای آینده در استان، اظهار کرد: امروز پنجشنبه ۱۷ و فردا جمعه ۱۸ مرداد ماه آسمان مازندران ابری تا نیمه ابری با کاهش دما، گاهی با بارش و وزش باد همراه است.

وی تصریح کرد: در روز شنبه مقداری از ناپایداری هوا کاسته خواهد شد و آسمان استان صاف تا نیمه ابری و افزایش نسبی دما مورد انتظار است و هوای استان ۲ تا ۳ درجه گرمتر خواهد شد.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: در روز یکشنبه با تقویت جریانات شمالی  شاهد ابرناکی هوا و گاهی بارش و همچنین کاهش دما نسبی  را نیز خواهیم داشت.

اسدی خاطرنشان کرد: در روز یکشنبه هوا خنک و در ارتفاعات نیز پدیده مه پیش بینی می شود، همچنین در طول این مدت دریا نیز مواج و شنا ممنوع است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین