|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۲۷۴۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹
وزیر امور خارجه کشورمان در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور از او به خاطر حمایت‌ها و حضورش در وزارت امور خارجه تشکر کرد.
 وزیر امور خارجه کشورمان در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور از او به خاطر حمایت‌ها و حضورش در وزارت امور خارجه تشکر کرد.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در نامه‌ای خطاب به حسن روحانی رئیس جمهوری از وی به خاطر حمایت‌ها و حضورش در وزارت امور خارجه قدردانی کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:

«حضرت حجت الاسلام و المسلمین، جناب آقای دکتر روحانی
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
 
با سلام و احترام
 
حضور صمیمی و بزرگوارانه حضرتعالی در جمع مدیران ارشد وزارت امور خارجه و اختصاص وقت ارزشمند ریاست محترم جمهوری برای استماع سخنان اینجانب و سه تن از معاونان که به نمایندگی از آن جمع خدمتتان ارائه شد؛ و به ویژه بیانات دقیق، جامع و راهگشای حضرتعالی در این دیدار موجب دلگرمی و ارتقاء امید و انگیزه در کارگزاران سیاست خارجی کشور در این روزهای سخت و توفانی شد.
وظیفه خود می‌دانم هم از سوی خود و هم به نیابت از همه همکاران خود از حضرتعالی سپاسگزاری کرده و تاکید کنم که رهنمودها، تدابیر و حمایت‌های جنابعالی، در سایه مدیریت عالی مقام معظم رهبری (مدظله) همراه با اعتماد و لطف مردم شریف ایران بزرگترین سرمایه دستگاه دیپلماسی کشور است.

خدمتگزاران عرصه سیاست خارجی انشاالله قدردان این نعمت‌های بزرگ الهی بوده و تلاش مضاعف خواهند کرد تا به رغم دشواری‌ها و نارسایی‌ها، امانتدار خوبی برای این نعمات باشند.
همچنین وظیفه خود می‌دانم مراتب تشکر عمیق و خالصانه خود را از عبارات و تعابیر سخاوتمندانه و سرشار از لطف حضرتعالی نسبت به شخص این کمترین تقدیم کنم.
مزید توفیقات حضرتعالی را از خداومند متعال مسئلت دارم.
 
محمدجواد ظریف»

حسن روحانی رئیس جمهوری دیروز (سه‌شنبه) 15 مرداد ماه و در پی تحریم محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه از سوی دولت آمریکا در وزارت امور خارجه حضور یافت و با ظریف، معاونان و مدیران این وزارتخانه دیدار و به ایراد سخنرانی پرداخت.

دولت آمریکا بامداد پنجشنبه دهم مرداد ماه نام ظریف را در فهرست تحریم‌ها قرار داد.

صبح دیروز (سه‌شنبه) نیز سردار قاسم سلیمانی (+) فرمانده کل نیروی قدس سپاه پاسداران در دفتر وزیر امور خارجه حضور یافت و با وی دیدار کرد.

سردار سلیمانی در این دیدار ضمن خداقوت به ظریف، اقدام آمریکا در خصوص وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران را جنون آمیز و‌ نشانه شکست قطعی کاخ سفید خواند.

صبح دوشنبه نیز علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و بعدازظهر همان روز نیز محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور با حضور در محل وزارت خارجه حضور یافتند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین