|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۲۷۴۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲
در این دیدار ابتدا علی عفیف ستاره السد در دقیقه ۳۰ موفق شد که دروازه الدحیل را باز کند اما یوسف المساکنی در دقیقه ۴۴ گل تساوی را برای الدحیل به ثمر رساند تا این دیدار برنده نداشته باشد و بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسد.
 الاهلی در نخستین تجربه برانکو روی نیمکت خود در دیدار برابر الهلال در لیگ قهرمانان آسیا شکست سنگینی را متحمل شد.

در ادامه دور رفت یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دو دیدار برگزار شد.

ابتدا دو تیم قطری الدحیل و السد به مصاف هم رفتند که این دیدار برنده نداشت و بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در  این دیدار ابتدا علی عفیف ستاره السد در دقیقه ۳۰ موفق شد که دروازه الدحیل را باز کند اما یوسف المساکنی  در دقیقه ۴۴ گل تساوی را برای الدحیل به ثمر رساند تا این دیدار برنده نداشته باشد و بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسد.

در دیگر دیدار برگزار شده که حساس‌ترین بازی این مرحله بود، دو تیم الاهلی و الهلال عربستان به مصاف هم رفتند.

این دیدار که نخستین تجربه رسمی برانکو در نیمکت الاهلی بود، با شکست سنگین الاهلی به پایان رسید و الهلال توانست با نتیجه ۴ بر دو به پیروزی برسد.

الاهلی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۶ توسط عمر السوما به گل رسید اما الهلال تنها ۹ دقیقه بعد توسط بافتمبی گومیس فرانسوی گل تساوی را به ثمر رساند.

در دقیقه ۳۹ جانینی گل دوم را برای الاهلی به ثمر رساند و بار دیگر این تیم را پیش انداخت اما الهلال بار دیگر به بازی برگشت و این بار هم گومس توانست دروازه الاهلی را باز کند.

الهلال در دقیقه ۴۸ گل تساوی را به ثمر رساند اما این پایان کار نبود و انگار گومیس بهترین بازی را برای درخشش خود  انتخاب کرده بود و در دقیقه ۶۵ هت تریک کرد و گل سوم را به ثمر رساند تا الاهلی برای نخستین بار در این دیدار عقب افتد.

در دقیقه ۸۲ عبدالله الحفیظ تعویض طلایی لوچسکیو لقب گرفت و تنها بعد از چند دقیقه حضور در میدان گل چهارم الهلال را به ثمر رساند تا الاهلی در این دیدار خانگی که نخستین تجربه برانکو بود، متحمل شکست سنگینی شود.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین