|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۴
»
کد خبر: ۲۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۷
چون هنوز به طور رسمی معرفی نشده ام فعلا ارتباطات ما به شکل غیر رسمی و ارائه دیدگاهها و نقطه نظرات است.
جعفر توفیقی سرپرست وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری درباره برخی انتقادات مطرح شده علیه وی از جمله انتقاد به برکناری رئیس دانشگاه اصفهان گفت: این موارد انتقادی تنها چند مورد است، تنها در دانشگاه صنعتی اصفهان تغییر ریاست دانشگاه را داشتیم و تنها در معاونت ها دو مورد تغییر داشته ایم، معاونت اداری مالی و معاونت پارلمانی - حقوقی بوده است.

وی درباره انتقادات وارده درباره ریاست دانشگاه علامه و درخواست های موجود برای تغییر ریاست این دانشگاه عنوان کرد: این انتقادها به وزارت علوم منتقل شده و در دست بررسی است که انشاءالله در 2-3 روز آینده تصمیم وزارت علوم اعلام خواهد شد.

توفیقی درباره اینکه آیا با نمایندگان جلسه ای داشته اید تا در صورت معرفی به عنوان وزیر پیشنهادی رای اعتماد آنها را کسب کنید گفت: بله، ارتباط با نمایندگان مجلس برقرار است و در حال تعامل با آنها هستیم، برنامه هایمان را اعلام کردیم و انشاءالله اگر به عنوان وزیر پیشنهادی معرفی شوم در مجلس به توضیح بیشتر برنامه هایم خواهم پرداخت.

وی همچنین درباره اینکه آیا نمایندگان با برنامه پیشنهادی شما موافق بودند یا نه، افزود: چون هنوز به طور رسمی معرفی نشده ام فعلا ارتباطات ما به شکل غیر رسمی و ارائه دیدگاهها و نقطه نظرات است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین