|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۲۷۳۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۶
مراسم قرعه‌کشی نوزدهمین فصل لیگ برتر فوتبال ایران دقایقی قبل در شهر مشهد آغاز شد.
 مراسم قرعه‌کشی نوزدهمین فصل لیگ برتر فوتبال ایران دقایقی قبل در شهر مشهد آغاز شد.

به گزارش ایسنا، قرعه‌کشی لیگ برتر نوزدهم از دقایقی قبل آغاز شد.

خداداد عزیزی، مجری این مراسم است. در ابتدای مراسم قرعه‌کشی، سرود ملی پخش شد.

بعد از آن احسان اصولی، رییس هیات فوتبال خراسان رضوی شروع به سخنرانی کرد و گفت: جام جهانی ۹۸ فرانسه در بازی با آمریکا، جام جهانی ۲۰۱۴، بازی با آرژانتین و جام جهانی ۲۰۱۸ مقابل اسپانیا و پرتغال، بازی‌های مهمی بودند که فقط در یک دیدار پیروز شدیم اما به تک‌تک این بازی‌ها افتخار می‌کنیم. این جادوی فوتبال است.

وی افزود: خاطرات مشترک سازنده همدلی‌هاست و فوتبال نقطه وصل تمام نسل‌هاست.

اصولی گفت: ورزش و به ویژه فوتبال، یک پدیده اجتماعی است و مهم‌ترین پدیده معاصر است. رویکرد فعالان و مسوولان در خراسان رضوی بر همین تفکر بنا شده‌ است. مردم ایران در جای‌جای کشورمان به بهانه فوتبال بارها به جشن و شادی پرداختند.‌ مردم از بازی جوانمردانه و فداکاری بازیکنان می‌گویند و این فصل مشترکی برای همدلی است.

رییس هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: فوتبال وسیله‌ای برای فراموشی  ناملایمات زندگی‌ست. معجزه فوتبال همین است، فوتبالی که علم، اقتصاد و صنعت است و مجالی برای رویاپردازی و همدلی.

اصولی گفت: همه به قدر بضاعت تلاش می‌کنیم تا لیگ برتر با کیفیت بهتری دیده شود تا جوان مستعد این کشور، بداند اگر تلاش کند، ستاره شدن در فوتبال رویای محالی نیست. در خراسان رضوی هم تلاش می‌کنیم تا فوتبال و ستاره شدن، رویای دوری نباشد.

پس از آن مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال سخنرانی کرد.

در زمان قرعه‌کشی و پس از مشخص شدن زمان داربی تهران رضا عنایتی گفت: داربی سراسر خاطره است. امیدوارم امسال هم دیدار زیبایی را شاهد باشیم.

حسین بادامکی نیز درباره برگزاری زودهنگام لیگ برتر نوزدهم تاکید کرد: با توجه به این که خیلی زود این ۲ تیم در لیگ نوزدهم روبه‌رو می‌شوند، امیدوارم به اندازه کافی آماده باشند و دیدار جذابی را برگزار کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین