|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۴:۱۰
کد خبر: ۲۷۳۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
حکومت برای مردم تشکیل می شود و باید بر اساس فرهنگ اسلامی، امنیت، عدالت، کرامت، معیشت و حرمت برای همه آحاد جامعه تأمین شود بنابراین سرلوحه اقدامات وزارت اطلاعات از همان ابتدا تا کنون سه اصل شرع، قانون و اخلاق قرار گرفته است.
 وزیر اطلاعات گفت: این وزارتخانه برای مردم ایران اسلامی امنیت آور و برای دشمنان نظام اسلامی رعب آور است.

 حجت الاسلام سید محمود علوی در همایش ائمه جمعه استان اصفهان، اقدامات تأمین امنیت را تعطیل بردار ندانست و گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) در عرصه های مختلف به توفیقات خوبی رسیدند که بیان آن خوشحال کننده است و در مناسبت های مختلف به تصمیم سازان نظام ارائه می شود.

وزیر اطلاعات افزود: حکومت برای مردم تشکیل می شود و باید بر اساس فرهنگ اسلامی،  امنیت، عدالت، کرامت، معیشت و حرمت برای همه آحاد جامعه تأمین شود بنابراین سرلوحه اقدامات وزارت اطلاعات از همان ابتدا تا کنون سه اصل شرع، قانون و اخلاق قرار گرفته است.

علوی گفت: در فعالیت های اطلاعاتی کار باید در چارچوب شرع باشد و این گونه عمل کردن موجبات آسیب را فراهم نمی کند و آمیختن اقدامات اطلاعاتی با اخلاق پیش برنده کارهاست.

وزیر اطلاعات آینده پژوهی و پیشگیری از بحران و جلوگیری از تبدیل بحران ها به مسائل اجتماعی و سیاسی و اطلاع رسانی به مسئولان را مهم ترین وظایف سربازان گمنام امام زمان(عج) دانست و افزود: اسم وزارت اطلاعات برای خودی ها رعب آور نیست بلکه تروریست ها و دشمنان باید از هیمنه سربازان گمنام امام زمان(عج) بترسند.

علوی با اشاره به نمونه هایی از اقدامات و موفقیت های وزارت اطلاعات گفت: بسیاری از مأموریت های وزارت اطلاعات قابل بیان نیست اما به صورت حرفه ای متقن و مستند انجام می شود.

وزیر اطلاعات اقدامات دانش پایه اطلاعاتی، تقویت امکانات فنی و عملیاتی، افزایش دانش آموختگان دانشگاه تخصصی را از جمله فعالیت های انجام شده در دولت یازدهم و دوازدهم بیان کرد و گفت: اکنون وزارت اطلاعات در بین سرویس های اطلاعاتی جهان در جایگاه ممتاز قرار دارد.
  

علوی بر شناسایی عوامل نفوذی تأکید کرد و افزود: به لطف خدا سربازان گمنام امام زمان (عج) در شناسایی این افراد دارای تخصص حرفه ای هستند و اقدامات آنان را زیر ذره بین دارند.   


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین