|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۲۷۳۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۰
اجاره‌ بهای یک باب منزل مجردی در نیویورک آمریکا بسیار بالا رفته و به‌ شدت رو به افزایش است.
اجاره‌ بهای یک باب منزل مجردی در نیویورک آمریکا بسیار بالا رفته و به‌ شدت رو به افزایش است.

به نقل از دیلی میل، نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد که هزینه زندگی مجردی در نیویورک آمریکا بسیار سرسام‌آور شده و به بیش از 100 هزار دلار در سال بالغ می‌شود.بر اساس این تحقیق، اجاره‌بها در این کلان‌شهر به‌شدت رو به افزایش است و برای تأمین مخارج زندگی مجردی در بخش منتهن نیویورک به درآمدی معادل 115 هزار و 800 دلار نیاز است.

درمجموع، 24 منطقه در نیویورک وجود دارند که سالانه 100 هزار دلار برای سکونت در آپارتمان یک‌خوابه هزینه دارند. طی پنج سال گذشته، برخی از شهرهای کم‌هزینه‌تر مثل «ایست فلتباش» در «بروکلین» نیز شاهد رشد سرسام‌آور اجاره‌بها به میزان 33 درصد بوده‌اند.

این تحقیق که توسط موسسه «استریت ایزی» انجام‌شده، همچنین فاش کرد که از سال 2010، اجاره‌بها در سراسر نیویورک 31 درصد افزایش داشته است. این تحقیق صرفاً بر محله‌هایی متمرکزشده که حداقل 250 اجاره‌بها در سال 2019 در آن‌ها ثبت‌شده باشد و دستمزدها برای اجاره یک‌خانه تک خواب کافی باشد. همچنین درآمد افرادی در این تحقیق لحاظ شده که بیش از 40 درصد از درآمد ناخالص خود را برای پرداخت اجاره خانه، هزینه نمی‌کنند.

در منهتن، اجاره خانه در چهار ماه دوم سال میلادی جاری به 34 هزار دلار در ماه رسید که پنج درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافت. در بروکلین، مستاجرین مجرد، سالانه به 88 هزار و 600 دلار نیاز دارند. جدای از این مناطق، بخش‌های دیگری در نیویورک نیز هستند که هزینه‌های زندگی در آن‌ها به‌شدت بالاست.

این در حالی است که نشریه بلومبرگ طی تحقیقی اعلام کرد چندین دهه طول خواهد کشید که اجاره‌نشین‌ها صاحب‌خانه شوند. به‌عنوان نمونه، در منطقه متوسط نشین «تریبکا»، هزینه 16 سال اجاره‌نشینی برابر یا بیش از خرید خانه است./ آنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین