|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۲۷۳۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از نحوه آماده‌سازی بازیکنان تیمش و همچنین رفتار مردم و غذاهای ایران ابراز رضایت کرد.
 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از نحوه آماده‌سازی بازیکنان تیمش و همچنین رفتار مردم و غذاهای ایران ابراز رضایت کرد.

به گزارش ایسنا، گابریل کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: من خیلی راضی هستم. بازیکنانم خوب کار می‌کنند. در بازی‌هایی که انجام می‌دهیم، می‌بینم که بازیکنان هر سری آماده‌تر از بازی قبلی هستند. با روحیه و توانایی بازیکنان کاملا آشنا شده‌ام. در خیابان هم با رفتار مردم آشنا شده‌ام. خیلی از آن‌ها راضی هستم. از غذا و موسیقی ایران هم خیلی راضی‌ام.

او درباره رد شدن مایگا در تست پزشکی باشگاه و گزینه جانشینی‌اش هم بیان کرد: دکتر گفت او از نظر پزشکی آمادگی ندارد. ما باید یک فکر دیگر بکنیم. طی ۴۸ ساعت، مدیرعامل راهکاری برای این مشکل پیدا می‌کند.

کالدرون درباره شایعه کاپیتانی احمد نوراللهی با توجه به اینکه سید جلال حسینی می‌تواند از هفته اول پرسپولیس را همراهی کند توضیح داد: من چنین انتخابی نکرده‌ام. کاپیتان ما سید جلال است و اگر او بازی نکند آن موقع مشخص می‌شود که چه کسی جای او می‌آید. هنوز جانشین او در صورت بازی نکردنش مشخص نیست. من دوست دارم که کاپیتان، حسینی باشد اما به خاطر مصدومیتش ممکن است این اتفاق نیفتد. نمی‌دانم نفر بعدی کیست و نمی‌خواهم فعلا روی این بحث تمرکز کنم.

او درباره اینکه گفته می‌شود او به سید جلال به عنوان یک بازیکن ثابت و اصلی نگاه نمی‌کند هم گفت: حسینی یک بازیکن مهم برای من است. او یک بازیکن نمونه با روحیه بالا و حرفه‌ای برای من است. سن او بالاست و همان‌قدر هم با تجربه و حرفه‌ای است. به همین خاطر او به ما شادی بیشتری می‌دهد. او نزدیک پایان دوران حرفه‌ای است و این برای همه بازیکنان اتفاق میفتد ولی او برای من خیلی مهم است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین