|
|
امروز: جمعه ۰۲ آذر ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۲۷۳۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶
وزارت اقتصاد و امور دارایی در بهمن ماه سال گذشته، مناقصه ای را با موضوع تولید سامانه نرم افزاری و مدیریت اموال و دارایی برگزار کرد که داتین توانست با کسب بالاترین امتیاز از میان چندین شرکت مطرح در حوزه تولید نرم افزار، برنده این مناقصه شود.
 قرارداد همکاری میان داتین و وزارت امور اقتصادی و دارایی به منظور پیاده سازی سامانه مديريت اموال و دارايی‌ها منعقد شد و به موجب آن، این وزارتخانه به جمع مشتریان داتین پیوست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛وزارت اقتصاد و امور دارایی در بهمن ماه سال گذشته، مناقصه ای را با موضوع تولید سامانه نرم افزاری و مدیریت اموال و دارایی برگزار کرد که داتین توانست با کسب بالاترین امتیاز از میان چندین شرکت مطرح در حوزه تولید نرم افزار، برنده این مناقصه شود.

تولید، پشتیبانی و نگهداری سامانه مديريت اموال و دارايی‌ها عنوان قراردادی است که به تازگی میان داتین و وزارت اقتصادی و امور دارایی امضا و به موجب آن، مقرر شده است این شرکت در یک دوره زمانی سه ساله، سامانه مورد نیاز وزرات امور اقتصادی و دارایی را تحلیل، طراحی و پیاده سازی کند. همچنین پشتیبانی و نگهداری این سامانه از دیگر تعهدات این شرکت است.

داتین به‌عنوان شرکتی پیش رو در حوزه تولید نرم افزار و راهکارهای جامع بانکی و مالی تا به امروز، طراحی و پیاده سازی راهکارهای برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) بانک هایی همچون پاسارگاد، گردشگری و سرمایه را در کارنامه خود دارد و با توجه به تجربه موفق خود در اجرای چنین پروژه هایی، تولید سفارشی سامانه مورد نیاز وزرات اقتصاد و امور دارایی را عهده دار شد.

مجموعه سامانه‌های برنامه ریزی منابع سازمانی داتین، یک راهکار مدیریتی مبتنی بر فناوری اطلاعات است که از مزایای آن می توان به یکپارچگی و گردش اطلاعات بین تمامی بخش های سازمان از جمله مالی، تولید، انبار، منابع انسانی، زنجیره عرضه و مدیریت مشتریان اشاره کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین