|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۲۷۳۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۰
رئال مادرید پس از انجام 5 بازی در تور پیش فصل خود، کمتر نقطه امیدوارکننده ای از خود نشان داده است.
 رئال مادرید پس از انجام 5 بازی در تور پیش فصل خود، کمتر نقطه امیدوارکننده ای از خود نشان داده است.

به نقل از آاس، رئال مادرید کار خود را با شکست 3-1 از بایرن شروع کرد و سپس برابر آرسنال به تساوی 2-2 دست یافت. رئال در سومین بازی با نتیجه عجیب 7-3 به اتلتیکو باخت تا بسیاری را به یاد شکست باورنکردنی 9-1 از بایرن در بازی پیش فصل سال 1980 بیندازد.

رئال سپس در تورنمنت آئودی کاپ دو بازی برابر تاتنهام و فنرباغچه برگزار کرد و در اولی 1-0 بازنده شد و در دومی، تیم ترکیه ای را 5-3 شکست داد. دریافت 16 گل در 5 بازی یعنی متوسط 3.2 گل خورده در هر مسابقه، آماری ضعیف برای رئال مادریدی محسوب می شود که فصلی ناامیدکننده را پشت سر گذاشته و در اندیشه جبران مافات در فصل پیش رو است.

تا به اینجا ضعیف ترین پیش فصل رئال به همان سال 1980 بر می گردد و رئال اگر در دو بازی پیش فصل بعدی خود برابر ردبولز و آاس رم تنها یک گل دریافت کند با آمار 39 سال پیش خود برابری خواهد کرد.

کریم بنزما در میکسدزون ورزشگاه مونیخ گفت که این بازی ها پیش فصل هستند و نتایج آنها بی اهمیت است و زیدان هم در توجیه گل های خورده زیاد تیمش در این 5 بازی وعده حل مشکلات دفاعی تیمش را داده است با این وجود هواداران از همین حالا نگران وضعیت تیم محبوب خود در فصل جدید هستند./ ورزش 3
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین