|
|
امروز: دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۲
کد خبر: ۲۷۳۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۴:۲۰
رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: عرضه غیربهداشتی هزار و ۸۵۰ کیلو گرم گوشت در چهار هتل پنج ستاره مشهد محرز شده است.
 رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: عرضه غیربهداشتی هزار و ۸۵۰ کیلو گرم گوشت در چهار هتل پنج ستاره مشهد محرز شده است.

قاضی امید جلیلی رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی امروز درباره پرونده گوشت‌های غیربهداشتی در برخی هتل‌های مشهد و انتشار مطلبی از سوی اداره کل میراث فرهنگی استان مبنی بر نبودن تخلف در ارتباط با عرضه گوشت در این هتل‌ها گفت: اظهار نظر‌های بعدی به صورت شفاهی و نقل قول فاقد وجاهت قانونی است.

او در باره انتشار خبری با عنوان "توقیف گوشت‌های غیربهداشتی قبل از اثبات موضوع" در رسانه‌ها، تصریح کرد: با عنایت به حضور متناوب سه گروه از کارشناسان دامپزشکی در محل وقوع تخلف و اعلام صریح آنان مبنی بر تخلف، انتشار یک جانبه ادعای متولی جامعه هتلداران بدون اعلام نظر تعزیرات حکومتی مصداق ماده ٦٩٨ قانون مجازات اسلامی و تشویش اذهان است که با توجه به طرح موضوع در دادسرا قابل پیگرد می‌باشد.

رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: اداره تعزیرات حکومتی مدافع حقوق و صیانت از سلامت مجاوران و زائران بارگاه مطهر رضوی است لذا در این هدف تحت تاثیر هیچ موضوعی حقیقت را نادیده نخواهد گرفت.

دیروز خبری از سوی روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی و به نقل از رئیس شبکه دامپزشکی مشهد در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی منتشر و گفته شد: ادعای کشف دو تن گوشت آلوده در هتل‌های پنج ستاره مشهد در دست بررسی است و باید توجه داشت که مفهوم گوشت آلوده با غیر بهداشتی متفاوت است.

محمود جوادی نژاد در این جلسه افزود: تاکنون ۲۰۷ کیلو گرم از گوشت‌های کشف شده غیر بهداشتی تشخیص داده شده که صاحب کالا می‌تواند به این نتیجه اعتراض کند.

او ادامه داد: ۶ بازرس از ۱۵ بازرس دامپزشکی در بررسی چهار پرونده گوشت‌های غیر بهداشتی در هتل‌های مشهد نقش داشته اند.

رئیس شبکه دامپژشکی مشهد گفت: در روز اول بازرسی به دلیل انجماد محموله نمی‌توان بازرسی دقیق انجام داد به همین دلیل محموله صورتجلسه شده و به مرحله ارزیابی ارسال شد و با توجه به بررسی‌ها و آزمایش‌های انجام شده به جز ۲۰۷ کیلو گرم گوشت بقیه محموله آزاد شد.

روز‌های پنجم و ششم تیر ماه گذشته در پی اجرای طرح بازرسی از هتل ها، حدود دو تن گوشت غیربهداشتی از چهار هتل پنج ستاره در هسته مرکزی شهر مشهد کشف و ضبط شد که خبر آن نیز رسانه‌ای گردید و در پی تکذیب این موضوع در یکی از رسانه‌ها ششم مرداد ماه امید جلیلی رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی اعلام کرد که استفاده از گوشت غیر بهداشتی در چهار هتل پنج ستاره توسط اداره دامپزشکی مشهد تایید و پرونده آن به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین