|
|
امروز: يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۲۷۳۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۰
این داستان به آسانی تمام نمی‌شود اگرچه زین‌الدین زیدان در پایان فصل 2019-2018 تاکید کرد نفر اول دروازه رئال مادرید مشخص است.
این داستان به آسانی تمام نمی‌شود اگرچه زین‌الدین زیدان در پایان فصل 2019-2018 تاکید کرد نفر اول دروازه رئال مادرید مشخص است.

به نقل از ایران ورزشی ، کیلور ناواس با بازی بسیار خوبی که مقابل تاتنهام انجام داد، دوباره این بحث را داغ کرد. مصدومیت تیبو کورتوآ نمی‌توانست در زمانی بدتر از این برای دروازه‌بان بلژیکی به وجود بیاید بخصوص بعد از آنکه در دیدار با اتلتیکومادرید در نیوجرسی هفت بار مجبور شد توپ را از درون دروازه بیرون بیاورد اما نبودن او اصلا به چشم نیامد چون جانشین کاستاریکایی با واکنش‌های بسیار خوب خود مانع از آن شد که یک نتیجه خجالت‌آور دیگر برای سفیدهای مادرید رقم بخورد.

کیلور هرگز نخواسته جایگاهش در دروازه رئال را به آسانی و بدون مبارزه از دست بدهد و این را از روز اولی که کورتوآ به رئال آمده، ثابت کرده است اما در ابتدای فصل قبل که خولن لوپتگی هنوز مرد شماره یک خود را انتخاب نکرده بود، گاهی بازی‌های بدی انجام می‌داد. موریسیو پوچتینو مربی تاتنهام بعد از پیروزی تیمش گفت: «ما شایسته یک پیروزی بزرگ بودیم اما کیلور بهترین بازیکن زمین بود.

تعداد کسانی که ذهنیت او را در فوتبال دارند، زیاد نیست، او نشان داد یکی از بهترین دروازه‌بان‌های جهان است.» ناواس تنها یک بار با ضربه هوشمندانه هری کین مغلوب شد و عملکردی به مراتب بهتر از کورتوآ در بازی نیوجرسی داشت، تا آنجا که شاید زیدان را دوباره به فکر بیندازد.

مربی فرانسوی که مساله بزرگش در این تابستان آینده مبهم گرت بیل و خامس رودریگس است، خیلی نخواست خودش را درگیر موضوع دروازه‌بان شماره یک تیم کند: «همه چیز مشخص است و برای تک تک بازیکنان روشن شده. کیلور یک بازی فوق‌العاده انجام داد و فکر نمی‌کنم هیچ بازیکنی مالک پستش باشد. همه در یک تیم هستند و همه باید آماده باشند.» اگر کورتوآ نتواند برای شروع فصل آمادگی لازم را به دست آورد و کیلور شروع خوبی در این رقابت‌ها داشته باشد، بعید است زیدان به فرمول برنده تیمش دست بزند و اگر چنین اتفاقی بیفتد دردسر بیشتری برای فلورنتینو پرس و همکارانش به وجود می‌آید چون در حالی که تصور می‌شد مساله دروازه‌بانی در رئال حل شده، یک بار دیگر تردیدها در این پست شکل می‌گیرد و افزایش می‌یابد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین