|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۲۷۳۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
عوامل پلیس مستقر در این ایستگاه اقدامات خود برای دستگیری این فرد را در دستور کار خود قرار دادند تا اینکه دقایقی بعد، این فرد وارد ایستگاه مترو ترمینال جنوب شده و هنگام خروج از ایستگاه توسط ماموران دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.
 جوان ۲۳ ساله‌ای که گوشی تلفن همراه انتظامات پل طبیعت را دزدیده بود، دستگیر شد.

 ظهر دیروز  مرد جوانی با مراجعه به مامور انتظامات پل طبیعت تهران آدرس ترمینال جنوب را سوال کرده و پس از گرفتن پاسخ پرسش خود به سمت ایستگاه مترو حرکت کرد اما دقایقی بعد مامور انتظامات از نبود گوشی تلفن همراهش با خبر و با بررسی دوربین‌های مداربسته محل متوجه شده که این جوان به بهانه پرسیدن آدرس تلفن همراهش را سرقت کرده است که بلافاصله این موضوع به پلیس اطلاع داده شد.

فیلم سرقت از مامور انتظامات پل طبیعت در اختیار عوامل پلیس مترو قرار گرفته و با توجه به اینکه احتمال داشت متهم به سمت ایستگاه ترمینال جنوب برود، عوامل پلیس مستقر در این ایستگاه اقدامات خود برای دستگیری این فرد را در دستور کار خود قرار دادند تا اینکه دقایقی بعد، این فرد وارد ایستگاه مترو ترمینال جنوب شده و هنگام خروج از ایستگاه توسط ماموران دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

متهم دستگیر شده که ابتدا خود را بی گناه معرفی کرده بود، پس از رویارویی با مامور انتظامات به ناچار لب به اعتراف باز کرد و گفت که ۲۳ ساله و  کارگر یک رستوران است که از مدتی قبل به مصرف قرص‌های روانگردان اعتیاد پیدا کرده و تحت تاثیر مصرف این مواد دست به سرقت زده است. متهم ادعا کرد که در طول مسیر یک تی شرت و یک جفت کتانی را هم تحت تاثیر مصرف همین مواد سرقت کرده اما قصدش دزدی نبوده است!.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که برای متهم پرونده‌ای تشکیل شده و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شده است.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین