|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۳
کد خبر: ۲۷۳۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱
انتظار می‌رفت بیل ۳۰ ساله برنابئو را به زودی ترک کند اما پس از مخالفت رئال، انتقال وی به جیانگسو سونینگ چین لغو شد و حالا با توجه به اینکه وی تمایلی به پذیرش شرط کاهش دستمزد مورد نیاز برای پیوستن به یک باشگاه اروپایی مطرح را ندارد، شواهد بر ماندن مرد ولزی در مادرید دلالت دارد.
  «جان توشاک» سرمربی اسبق تیم ملی ولز و باشگاه تراکتورسازی با انتقاد از اقدام «گرت بیل» مبنی بر همراهی نکردن رئال برای حضور در جام آئودی، خطاب به بیل گفت: ۶ یا هفت سال است که اینجا هستی و حتی زبان اسپانیایی را یاد نگرفتی، این توهین به مردمی است که برای آنان به میدان می‌روید.

انتظار می‌رفت بیل ۳۰ ساله برنابئو را به زودی ترک کند اما پس از مخالفت رئال، انتقال وی به جیانگسو سونینگ چین لغو شد و حالا با توجه به اینکه وی تمایلی به پذیرش شرط کاهش دستمزد مورد نیاز برای پیوستن به یک باشگاه اروپایی مطرح را ندارد، شواهد بر ماندن مرد ولزی در مادرید دلالت دارد.

بیل هم اکنون هفته ای ۶۰۰ هزار پوند در رئال درآمد داشته و جیانگسو پیشنهاد هفته ای یک میلیون پوند را برای وی مطرح کرده بود.

این در حالی است که ستاره سابق تیم تاتنهام به رئال اطلاع داده است که شرایط روحی وی آنقدر مساعد نیست که بتواند آنان را در سفر به مونیخ به منظور برگزاری جام آئودی همراهی کند؛ جامی که با حضور تیم‌های بایرن مونیخ، تاتنهام، فنرباغچه و رئال برگزار خواهد شد.

رفتارهای بیل به انتقادهای تند توشاک منجر شد و مرد ۷۰ ساله را بر آن داشت تا به طعنه این پرسش را مطرح کند: وحشتناک است که مجبور شوی هفته ای ۱۵۰ هزار پوند کاهش دستمزد داشته باشی؛ واقعا بیل چطور می‌تواند با این کاهش هنگفت درآمد امرار معاش کند!؟

توشاک ادامه داد: او خانواده و چند فرزند دارد؛ چطور با این رقم آنها را تامین کند؟

وی افزود: روندی که این داستان پیش گرفته مرا ناراحت کرده است؛ جالب اینجا است که بیل هیچ حرفی نمی‌زند و تنها مدیر برنامه او است که گاهی اوقات نطق می‌کند؛ از اعماق وجودم برای فوتبالی که می‌شناسم و دوست دارم ناراحتم.

مرد ولزی در ادامه نسبت به ناتوانی بیل از یادگیری زبان اسپانیایی لب به انتقاد گشود.

وی در این خصوص تاکید کرد: از لاک خودت بیرون بیا بیل، مصاحبه کن، حرف بزن؛ تو ۶ یا هفت سال است که در اسپانیا هستی و نمی‌توانی به زبان این کشور حرف بزنی؛ این موضوع برای مردمی که برایشان بازی می‌کنی توهین آمیز است؛ مردم اسپانیا از این موضوع استقبال نمی‌کنند.

توشاک که اسبقه نشستن روی نیمکت رئال را دارد،  افزود: او برای رئال بازیکن مهمی بوده و تاسف‌برانگیز است که به خودش زحمت ارتباط برقرار کردن با مردم کشوری که در آن زندگی می‌کند و هوادارانی که هر هفته برای تشویق او و تیمش حاضر می‌شوند را نمی‌دهد.

بیل در سال ۲۰۱۳ و با قراردادی که در آن زمان رکوردشکن نیز محسوب می‌شد، به رئال پیوست و در دوران حضور خود به همراه این تیم چهار بار لیگ قهرمانان را فتح کرد؛ با این حال ۴ فصل پایانی حضور وی در برنابئو زیاد خوشایند نبوده و با مصدومیت‌های متوالی همراه بوده است.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین