|
|
امروز: چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۴
کد خبر: ۲۷۳۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۰
باکس آفیس این هفته به جز فیلم جدید تارانتینو، اتفاق تازه‌ای نداشت.
 باکس آفیس این هفته به جز فیلم جدید تارانتینو، اتفاق تازه‌ای نداشت.

این هفته گیشه با یک اتفاق ویژه رو به رو شد و آن شروع اکران روزی روزگاری در هالیوود به کارگردانی کویین تارانتینو و بازی لئوناردو دی‌کاپریو و برد پیت است.

این هفته همچنان شیر شاه در صدر فروش هفتگی قرار دارد این فیلم که در هفته دوم اکران با رقم 75 میلیون دلار از رقبا فاصله گرفته است، در مجموع فروش 350 میلیون دلاری را به نام خود ثبت کرد.

اما فیلم دوم این هفته که نخستین روزهای اکران در سینما را می‌گذراند، فیلم تازه تارانتینوست، روزی روزگاری در هالیوود، نهمین فیلم بلند این کارگردان متفاوت هالیوودی است که داستان آن در لس‌آنجلس 1969 اتفاق می‌افتد، درباره بازیگری به نام ریک دالتون و بدل و راننده اش، کلیف بوث است که در روند قصه به زندگی رومن پولانسکی و قتل همسرش شارون تیت توسط فرقه منسون می رسد اما این اتفاق همه ماجرای فیلم نیست.

در روزی روزگاری هالیوود،  که در ژانر کمدی-درام ساخته شده، علاوه بر لئوناردو دی‌کاپریو و برد پیت، مارگو رابی، داکوتا فانینگ، تیم راث و مایکل مدسن نیز حضور دارند و آل پاچینو هم در یک حضور افتخاری، در چند صحنه بازی می‌کند.

شاید جالب توجه باشد که روزی روزگاری در هالیوود، از منتقدین سختگیر روزنامه گاردین نمره 10 از 10 گرفته است.

این فیلم در هفته نخست اکران خود رقم 40 میلیون دلار را ثبت کرده و پیش بینی می شود در مجموع فروش خوب آن در هفته‌های پیش رو گیشه هالیوود را از چنگ انیمیشن‌ها و فانتزی‌های پرفروش بیرون بکشد، هر چند شیر شاه رقیب سرسخت و دست نیافتنی این فیلم به شمار می‌آید.

در رده سوم پرفروش‌های هفته، مرد عنکبوتی بسیار دور از خانه جای دارد که در هفته چهارم نمایش موقعیت هفته گذشته خود را از دست داده و با فروش 12 میلیون دلاری در هفته ای که گذشت، روزهای از آب و تاب افتادن را سپری می‌کند.

با این حال داستان اسباب بازی 4 با وجود فروش هفتگی کمتر از 10 میلیون دلاری در هفته ششم نمایش خود، پرفروش‌ترین فیلم در مجموع ده فیلم برتر هفته شده و فروشی معادل 395 میلیون دلار داشته است.

فروش باقی فیلم‌ها در این هفته کمتر از 5 میلیون دلار بود که به ترتیب این ها هستند:

خزیدن (Crawl) در هفته سوم نمایش، با فروش هفتگی 4 میلیون دلار و فروش مجموع سی و یک میلیون و 500 هزار دلار

دیروز (yesterday)  در هفته ششم نمایش، با فروش هفتگی 3 میلیون دلار و فروش مجموع 63 میلیون و 300 هزار دلار

انیمیشن علاالدین ۲۰۱۹ (Aladdin ۲۰۱۹)، در هفته دهم نمایش، با فروش هفتگی 2 میلیون و هشتصد هزار دلار و فروش کلی 346 میلیون دلار

استوبر (Stuber)، در هفته سوم نمایش، با فروش هفتگی یک میلیون و هفتصد هزار دلار و فروش کلی 20 میلیون دلار

آنابل به خانه بازمی‌گردد (Annabelle Comes Home)، در هفته پنجم نمایش، با فروش هفتگی یک میلیون و 700 هزار دلار و فروش کلی 69 میلیون دلار و 700 هزار دلار

خداحافظی( The Farewell) در هفته سوم نمایش با فروش هفتگی یک میلیون و 600 هزار دلار و فروش مجموع سه میلیون و 700 هزار دلار.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین