|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۲۷۲۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶
تنها بابت مبالغ این انتقالات نگران نیستم چرا که ۱۰۰ یا ۱۲۰ میلیون یورو در حال حاضر رقم چندان قابل توجهی محسوب نمی‌شود اما آنچه بیشتر مرا نگران می‌کند دستمزدهای پرداختی به بازیکنان به ویژه در اسپانیا، انگلیس و ایتالیا است.
  مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ با انتقاد از دستمزدهای پرداختی به برخی از بازیکنان در فوتبال اروپا اظهار داشت: دستمزدها در ایتالیا، اسپانیا و انگلیس گزاف است؛ بایرن مونیخ هرگز خود را درگیر چنین دیوانگی‌هایی مثل آنچه بارسلونا در مورد «گریژمان» کرد، نمی‌کند.

کارل هاینتس رومینگه با اشاره به نقل و انتقالات لالیگا، لیگ برتر جزیره و سری‌آ و همچنین اشاره به انتقال «آنتوان گریژمان» به عنوان یک نمونه مشخص، نسبت به چنین انتقالاتی ابراز نگرانی کرد.

رومینگه در این خصوص اظهار داشت: تنها بابت مبالغ این انتقالات نگران نیستم چرا که ۱۰۰ یا ۱۲۰ میلیون یورو در حال حاضر رقم چندان قابل توجهی محسوب نمی‌شود اما آنچه بیشتر مرا نگران می‌کند دستمزدهای پرداختی به بازیکنان به ویژه در اسپانیا، انگلیس و ایتالیا است.

وی ادامه داد: این روند به پرداخت دستمزدهای خالص گزاف به بازیکنان منجر می‌شود؛ باید محتاطانه حرکت کرده و ساختار دستمزدی بازیکنان را بی‌ثبات نکنیم؛ این مبالغ خیلی زیاد است؛ برای نمونه به گریژمان و دستمزد میلیون دلاری سالانه و خالص وی نگاه کنید؛ تمام این مبالغ را در ۲ ضرب کنید چرا که باشگاه باید مالیات نیز پرداخت کنند؛ بایرن مونیخ هرگز خود را در چنین دیوانگیهایی قاطی نمی‌کند.

مدیر اجرایی باوارایایی‌ها تاکید کرد: ما باید همان روال همیشگی را در بایرن دنبال کنیم؛ در آینده پست‌های بایرن را بازیکنان جوانی اشغال می‌کنند که درآمدهای نجومی نداشته و دستمزدهای معمولی دریافت خواهند کرد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین