|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۶
کد خبر: ۲۷۲۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
رسانه‌ای که یکی از محورهای فعالیتش، تجزیه ایران محسوب می‌شود. حتی برخی پا را از همدلی با این مجری فراتر گذاشته و به وی حق داده‌اند! این در حالی است که اقدام وی یک خیانت و وطن‌فروشی آشکار به‌حساب می‌آید و قابل توجیه نیست.
 «این شرایط فرصتی برای رسانه ملی، در جهت شناخت بهتر نیروهای این سازمان است. به‌ نظر می‌رسد که مرکز صیانت و نیز مرکز گزینش صداوسیما باید به رصد بازتاب‌های مهاجرت مزدک میرزایی بپردازد تا افرادی که قابلیت و استعداد تکرار اقدام میرزایی را دارند، بهتر بشناسد.»

 روزنامه کیهان نوشت: «یکی از اتفاقات قابل تأمل، حمایت برخی از اهالی صداوسیما از یک مجری فراری و سقوط‌ کرده به دامان رسانه‌های ضد ایرانی است!

با گذشت چند روز از عزیمت مزدک میرزایی به خارج از کشور، این اتفاق همچنان بازتاب‌ها و واکنش‌های بسیاری در‌ پی داشته است. یکی از این بازتاب‌ها، حمایت برخی از همکاران میرزایی از اقدام وی در خروج از کشور و پیوستن به رسانه‌ای وابسته به رژیم آل‌ سعود است؛ رسانه‌ای که یکی از محورهای فعالیتش، تجزیه ایران محسوب می‌شود. حتی برخی پا را از همدلی با این مجری فراتر گذاشته و به وی حق داده‌اند! این در حالی است که اقدام وی یک خیانت و وطن‌فروشی آشکار به‌حساب می‌آید و قابل توجیه نیست.

با این حال، این شرایط فرصتی برای رسانه ملی، در جهت شناخت بهتر نیروهای این سازمان است. به‌ نظر می‌رسد که مرکز صیانت و نیز مرکز گزینش صداوسیما باید به رصد بازتاب‌های مهاجرت مزدک میرزایی بپردازد تا افرادی که قابلیت و استعداد تکرار اقدام میرزایی را دارند، بهتر بشناسد.»


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین