|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۳
کد خبر: ۲۷۲۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۹
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نیروی زمینی ارتش ساعت ۱۷ عصر امروز (جمعه) چهارم مرداد در چارچوب مرحله رده‌بندی رقابت‌های جام شهدا در ورزشگاه شهر قدس و با حضور کمتر از ۲۰۰ هوادار برگزار شد.
  تیم فوتبال پرسپولیس با برتری چهار بر صفر مقابل نیروی زمینی ارتش به مقام سومی جام شهدا دست یافت.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نیروی زمینی ارتش ساعت ۱۷ عصر امروز (جمعه) چهارم مرداد در چارچوب مرحله رده‌بندی رقابت‌های جام شهدا در ورزشگاه شهر قدس و با حضور کمتر از ۲۰۰ هوادار برگزار شد.

قضاوت این دیدار را مانند ۲ دیدار قبلی، داوران پیشکسوت بر عهده داشتند. ماجرا از این قرار است که فدراسیون فوتبال پیش از این تأکید کرده بود در صورت حضور تماشاگران در ورزشگاه، ‌برای این مسابقات داور اعزام نخواهد کرد. به همین دلیل هم اتحادیه باشگاه‌های فوتبال که برگزار کننده جام شهداست،  از داوران پیشکسوت برای این مسابقات استفاده کرده است.

فدراسیون فوتبال در چند نوبت به اتحادیه باشگاه‌ها که متولی برگزاری این تورنمنت است، تأکید کرده بود با توجه به رعایت نشدن سه شرط استانداردسازی ورزشگاه‌ها این تورنمنت باید بدون حضور تماشاگران برگزار شود. سه شرط فدراسیون فوتبال برای برگزاری مسابقات با تماشاگر، فروش بلیت الکترونیکی و نصب گیت‌های ورودی، شماره‌گذاری شدن صندلی‌ها و نصب دوربین مدار بسته است.

کالدرون سرمربی آرژانتینی سرخ‌پوشان برای این دیدار، بوژیدار رادوشوویچ (دروازه‌بان)، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، محمد نادری، مهدی شیری، احمد نورالهی، فرشاد احمدزاده، مهدی ترابی، امید عالیشاه، وحید امیری و علی علیپور را از ابتدا در ترکیب قرار داد.

در دقیقه ۲۴ این مسابقه، فرشاد احمدزاده که پس از جدایی یکساله، دوباره در جمع سرخ‌پوشان حضور یافته است، موفق شد با یک شوت بی‌نقص، گل نخست پرسپولیس را به ثمر برساند.

اواخر نیمه نخست، امید عالیشاه روی خطای خشن بازیکن نیروی زمینی، مصدوم و مجبور به ترک زمین شد و با نظر کالدرون، محمدامین اسدی به جای او به میدان آمد. عالیشاه در این دیدار یک فرصت ایده آل گلزنی را با برخورد توپ به تیرک دروازه از دست داد.  

نهایتاً نیمه نخست این مسابقه کم تماشاگر، با برتری یک بر صفر سرخ‌پوشان به پایان رسید.

نیمه دوم اما نیمه متفاوتی برای پرسپولیسی‌ها بود زیرا بازی را هجومی‌تر از نیمه نخست آغاز کردند و در دقیقه ۵۳ با پاس گل علی‌ علیپور که پاس گل اول را هم او داده بود، وحید امیری برای دومین بار دروازه نیروی زمینی را باز کرد تا سرخ‌پوشان ۲ بر صفر از حریف خود پیش بیفتند.

اما این پایان کار نبود و پنج دقیقه پس از به ثمر رسیدن گل دوم، مهدی ترابی در دقیقه ۵۸، روی اشتباه مجید مهدیخانی دروازه‌بان نیروی زمینی که توپ را تقدیم او کرد، گل سوم سرخ‌پوشان را به ثمر رساند.

در دقیقه ۷۰، امیر روستایی به جای مهدی ترابی به میدان آمد تا کالدرون که خیالش از این پیروزی تقریباً راحت شده بود، به ترابی استراحت بدهد.

در دقیقه ۷۷ نیز محمد انصاری به جای محمد نادری به میدان آمد.

در دقیقه ۸۴ پاس رو به عقب‌های تیم نیروی زمینی کار دست آنها داد و امیر روستایی با پاس علی‌ علیپور و دریبل دروازه بان نیروی زمینی، گل چهارم پرسپولیس را به ثمر رساند.

سعید حسین پور نیز در دقیقه ۸۸ به جای فرشاد احمدزاده به زمین مسابقه آمد.

نهایتاً پرسپولیس که دیدار نخست خود مقابل سایپا در این رقابت‌ها را با اشتباه بیراوند یک بر صفر واگذار کرده بود، با این پیروزی به مقام سومی دست یافت تا این مسابقات بتواند تقریباً سنگ محک خوبی برای ارزیابی کالدرون از میزان آمادگی و نواقص و ایرادات تیم باشد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین