|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۸
کد خبر: ۲۷۲۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
بخش عمده‌ای از مسافران سرزمین وحی به مدینه منوره اعزام شدند و در روزهای آینده تعداد باقیمانده نیز از استان‌های مختلف اعزام خواهند شد که قطعا نظم و رضایتمندی حجاج بیت‌الله‌الحرام را به همراه خواهد داشت.
 معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: عملیات انتقال حجاج به عربستان با نظم و رضایتمندی حجاج همراه است به طوری که در پروازهای باقیمانده نیز سعی می‌شود همین شرایط تداوم یابد.

 شهرام آدم‌نژاد در سفر به اردبیل و در بازدید از پروژه چهارخطه اردبیل – مشگین‌شهر اظهار کرد: امسال با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام دادیم و هماهنگی همه دستگاه‌های دخیل موفق شدیم پروازهای حج را با آرامش و امنیت خاطر زائران و خانواده‌های آنها انجام دهیم به طوری که تاکنون هیچ مشکلی در عملیات انتقال حجاج به وجود نیامده است.


وی خاطرنشان کرد: بخش عمده‌ای از مسافران سرزمین وحی به مدینه منوره اعزام شدند و در روزهای آینده تعداد باقیمانده نیز از استان‌های مختلف اعزام خواهند شد که قطعا نظم و رضایتمندی حجاج بیت‌الله‌الحرام را به همراه خواهد داشت.


معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی افزود: امسال در همه سطوح رضایتمندی حجاج بالا بود و امیدواریم در پروازهای برگشت نیز همین رضایتمندی حاصل شود.

آدم‌نژاد ضرورت ارتقای شاخص‌های احداث و توسعه جاده‌های ایمن و کم تلفات را یادآور شد و بیان کرد: شاخص استان اردبیل در بهره‌مندی از بزرگراه‌ها پائین است در حالی که این استان از ظرفیت‌های بی‌نظیر گردشگری و جذب توریست برخوردار است که ضرورت دارد در جذب اعتبارات به صورت ملی و استانی گام‌های جدی و موثر برداشته شود.


وی به بازدید خود از چهارخطه اردبیل – مشگین‌شهر اشاره و تصریح کرد: با تلاش همکاران در استان اردبیل و بکارگیری 150 نفر نیرو در این مجموعه عظیم و همچنین تلاشی که به صورت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به ویژه در حوزه تامین ماشین‌آلات انجام شده با هدف تسهیل و تسریع عبور و مرور مردم استان به ویژه گردشگران احداث بزرگراه اردبیل – مشگین‌شهر و تکمیل آن ضروری به نظر می‌رسد.


معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: تا آخر تابستان قرار است 25 کیلومتر از این محور آماده افتتاح شود تا با حضور مسئولان کشوری و استانی شاهد بهره‌برداری از این مجموعه بزرگراهی باشیم.


محور اردبیل – مشگین‌شهر به طول 85 کیلومتر است که 45 کیلومتر آن در حال بهره‌برداری استت و از 43 کیلومتر در حال احداث بیش از 25 کیلومتر تا آخر تابستان آماده بهره‌برداری خواهد شد تا در این مسیر حوادث رانندگی به ویژه تصادفات به حداقل برسد.


در این بازدید که مدیران کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل نیز حضور داشتند بر تکمیل و تسریع بهره‌برداری از این پروژه چهارخطه تاکید شد.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین