|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۷
کد خبر: ۲۷۲۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸
ايران خودرو در قرارداد اول با پژو تجربه تلخي داشت اما در قرارداد دوم تمام تلاش خود را صرف كرديم تا طوري تنظم شود كه در صورت ترك مجدد بازار، پژو متضرر شود و اين اتفاق هم افتاد.
 مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو از اولويت داشتن تجديد ارزيابي سرمايه گذاري‌هاي اين خودروساز براي خروج از ماده 141 خبر داد و گفت: تجديد ارزيابي دارايي ها در اولويت دوم قرار دارد.

به گزارش ايكوپرس، مهندس هاشم يكه زارع در مجمع عمومي عادي سالانه صاحبان سهام ايران خودرو در سالن اجتماعات ساپكو گفت: به منظور حفظ ارزش ذاتي سهام ايران خودرو، در صورتي كه تجديد ارزيابي سرمايه گذاري‌ها براي خروج از ماده 141  كفايت نكند، به سراغ دارايي رفته و اولويت اول ما زمين ها خواهد بود.

وي درعين حال تصريح كرد: در صورتي كه تجديد ارزيابي سرمايه گذاري ها امكان خروج از ماده 141 را فراهم كند ديگر نياز به تجديد ارزيابي دارايي ها نخواهد بود.

مهندس يكه زارع در ادامه به قرارداد با پژو اشاره كرد و گفت: ايران خودرو در قرارداد اول با پژو تجربه تلخي داشت اما در قرارداد دوم تمام تلاش خود را صرف كرديم تا طوري تنظم شود كه در صورت ترك مجدد بازار، پژو متضرر شود و اين اتفاق هم افتاد.

وي خاطرنشان كرد: اين كه ما توانستيم پژو 301 را ساخت داخل كنيم نشان مي دهد كه در قراردادي كه اجرا شد موضوع انتقال دانش و تكنولوژي انجام شده است.

مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو توليد محصول 301 در سال 98 را كار بسيار خوبي توصيف كرد و در پاسخ به كساني كه اظهار مي كنند امكان توليد اين خودرو وجود ندارد گفت: وقتي ما در ايران خودرو به سراغ كاري مي رويم حتما اتفاق مي افتد، البته با حمايت و پشتيباني قطعه سازان كه همواره فعل خواستن را صرف مي‌كنند. ما بدون حضور پژو اين پروژه را تا تحقق كامل پيش خواهيم برد.

وي علاوه بر 301، توليد و عرضه 207 با سقف پانوراما و دناپلاس با گيربكس اتوماتيك را برنامه سال جاري ايران خودرو اعلام كرد و گفت: ما در شرايط جنگ اقتصادي قرار داريم و خانواده گروه صنعتي ايران خودرو بايد دست در دست هم از مسير بحران عبور كنيم. مقام معظم رهبري سال را رونق توليد نام گذاري كرده اند همه بايد كمك كنيم تا از راه توليد و صادرات اقتصاد مملكتمان را رونق بخشيم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین