|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۶
کد خبر: ۲۷۲۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳
مهاجم ایرانی با امضای قراردادی ۲ ساله به عضویت تیم ریوآوه پرتغال درآمد و از فصل جدید در این تیم بازی خواهد کرد.
 مهاجم ایرانی با امضای قراردادی ۲ ساله به عضویت تیم ریوآوه پرتغال درآمد و از فصل جدید در این تیم بازی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، مهاجم ایرانی فصل قبل الغرافه با باشگاه ریوآوه پرتغال به توافق نهایی رسید و قرارداد امضا کرد. حضور مهاجم ایرانی در تیم ریوآوه با بازتاب در رسانه‌های پرتغالی و سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا همراه بود.

سایت sapo در ارتباط با حضور مهاجم ایرانی در این تیم نوشت: طارمی ۲۷ ساله که از شم گلزنی بالایی برخوردار است راهی ریوآوه شد. این بازیکن بیش از ۲ میلیون در اینستاگرام، دنبال‌کننده دارد که بیش از تیم‌های بزرگی چون پورتو، اسپورتینگ و بنفیکاست و این مساله محبوبیت بالای او را در ایران نشان می‌دهد.

O Jogo نیز در ارتباط با حضور طارمی در ریوآوه نوشت: پسر عزیز کی‌روش راهی تیم ریوآوه در فوتبال پرتغال شد تا برای این تیم بازی کند. او در هر سه دیدار ایران در جام جهانی روسیه برای این تیم به میدان رفت. او در زمان حضور کی‌روش در تیم ملی ایران به این تیم دعوت شد.

سایت ریوآوه هم نوشت: طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که ۲۷ سال سن دارد و پیش‌تر در تیم الغرافه قطر بازی می‌کرد تصمیم به حضور در تیم ریوآوه گرفت. به این ترتیب این تیم پرتغالی توانست یکی از مرواریدهای خط حمله تیم فوتبال ایران را به خدمت بگیرد.

همچنین سایت AFC نیز به این انتقال واکنش نشان داد و از پیوستن مهاجم ایرانی به تیم پرتغالی خبر داد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین