|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۸
کد خبر: ۲۷۲۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
همچنین طبق توافقی که با وزیر راه داشته ایم، فردا مشکل حقوقی فرودگاه پیام در دولت با ۲ فوریت مطرح و امیدواریم مصوب شود چرا که ۲ وزارتخانه منعی برای فعالیت مسافری این فرودگاه ندارند.
 وزیر ارتباطات، فناوری و اطلاعات اعلام کرد که پروازهای مسافری از فرودگاه بین المللی پیام البرز هفته آینده از سر گرفته می شود.

به گزارش ایرنا، محمد جواد آذری جهرمی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه مسافری پیام به همراه وزیر راه و شهرسازی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در جلسه هیات دولت این موضوع مطرح و از چهارشنبه هفته آینده پروازهای مسافری از فرودگاه پیام از سر گرفته می شود.

وی اظهار داشت: ۲ اقدام مهم برای تامین امنیت پروازها از این فرودگاه انجام شده که یکی بحث راداری است که با توجه به عملیاتی شدن منطقه پروازی تهران از سوی وزارت راه، اقدام موثری در این جهت بوده است.

آذری جهرمی گفت: علامت گذاری و اعلام هشدارها در فرودگاه فتح در نزدیکی فرودگاه پیام نیز طبق استانداردهای بین المللی صورت گرفته و مشکلات امنیتی فرودگاه پیام که ایراداتی بر آن وارد شده بود به صورت کلی برطرف شد.

وی ادامه داد: همچنین طبق توافقی که با وزیر راه داشته ایم، فردا مشکل حقوقی فرودگاه پیام در دولت با ۲ فوریت مطرح و امیدواریم مصوب شود چرا که ۲ وزارتخانه منعی برای فعالیت مسافری این فرودگاه ندارند.

وزیر ارتباطات افزود: با توجه به اقدامات صورت گرفته در استان و تلاش های مجموعه فرودگاه پیام، امیدواریم که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته از چهارشنبه هفته آینده شاهد از سرگیری مجدد پروازها از پیام باشیم.

به گفته وی وزارت راه نقش تاثیر گذاری در حل مشکلات این فرودگاه که می تواند موجب توسعه هر چه بیشتر استان و منطقه و رفاه مردم شود داشته است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین