|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۵
کد خبر: ۲۷۲۰۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
ماموران پس از برخورد با قاچاقچیان عرصه را بر آن ها تنگ کرده و موفق به کشف ۶۲۷ دستگاه تلفن همراه هوشمند و ١۶۶ دستگاه اپل واچ از آن ها شدند.
 فرمانده مرزبانی استان کردستان گفت: ماموران مرزبانی هنگ مرزی بانه حین پایش نوار مرزی موفق به کشف ۶۲۷ دستگاه تلفن همراه هوشمند و ١۶۶ دستگاه اپل واچ به ارزش ۳۸ میلیارد ریال از قاچاقچیان شدند.

سردار کیومرث شیخی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به کشف محموله‌ای قاچاق در مرزهای استان کردستان اظهار کرد: در راستای حراست و کنترل مرزهای استان، هنگ مرزی بانه حین پایش و رصد نوار مرزی به چند متجاوز حامل بار قاچاق که قصد ورود به خاک کشور را داشتند، مواجه شدند.

وی افزود: ماموران پس از برخورد با قاچاقچیان عرصه را بر آن ها تنگ کرده و موفق به کشف ۶۲۷ دستگاه تلفن همراه هوشمند و ١۶۶ دستگاه اپل واچ از آن ها شدند.

فرمانده مرزبانی استان کردستان  با بیان اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده حدود ۳۸ میلیارد ریال برآورد شده در پایان یادآور شد: قاچاق کالا لطمه جبران ناپذیری بر پیکره اقتصادی و اجتماعی جامعه وارد کرده و مرزبانان برای مقابله با این پدیده به طور شبانه روزی در سخت‌ترین شرایط جوی و جغرافیایی از مرزها حراست می‌کنند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین