|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۴
کد خبر: ۲۷۱۹۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸
به موجب تبصره ۷ ماده ۱۶۹ مکرر این قانون وزارت راه و شهرسازی موظف بوده است حداکثر ۶ ماه پس از تصویب این قانون سامانه ملی املاک و اسکان کشور را ایجاد کند.
 نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم اهتمام دولت به اجرای قانون اصلاح قانون مالیات های مستقیم گفت: دولت با استنکاف از وظایف قانونی خود موجب از بین رفتن میزان قابل توجهی از درآمدهای مالیاتی شده است.

به گزارش ایسنا، پروانه مافی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری به وزرای راه و اقتصاد بیان کرد: در قانون اصلاح قانون مالیات های مستقیم، ۲ ماده در ارتباط با مقابله مالیاتی با شیوع پدیده خانه‌های خالی و ۲ ماده درارتباط با اخذ مالیات از خانه های خالی درج شده است و همچنین وظایفی را در این خصوص برای دو وزارتخانه تعیین کرده است، اکنون بیش از ۴ سال از زمان تصویب این قانون می گذرد، دولت با استنکاف از وظایف قانونی خود موجب از بین رفتن میزان قابل توجهی از درآمدهای مالیاتی شده است.

وی افزود: به موجب تبصره ۷ ماده ۱۶۹ مکرر این قانون وزارت راه و شهرسازی موظف بوده است حداکثر  ۶ ماه پس از تصویب این قانون سامانه ملی املاک و اسکان کشور را ایجاد کند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین