|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۲۷۱۸۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷
به دلیل گرمای زیاد، زمان اوج مصرف آب نیز افزایش یافته که همین مسئله سبب کاهش فشار آب می شود و نیاز است شهروندان پمپ و مخزن ذخیره برای ساختمان های آپارتمانی مطابق استانداردهای نظام مهندسی نصب کنند.
 ‌مدیرعامل آبفای جنوب‌شرقی استان تهران گفت: مشکل کم‌آبی و اُفت فشار شهرستان پیشوا برطرف شد.

 علیرضا کارگری در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه بابیان اینکه در حال حاضر قطعی آب در شهرستان پیشوا نداریم، تصریح کرد: هم اکنون میزان تولید آب شرب شهرستان پیشوا متناسب با تعداد جمعیت است، اما به دلیل گرمای بیش از حد هوا و به تبع آن افزایش مصرف آب در برخی مواقع با اُفت فشار مواجه هستیم.

 وی گفت: در بازدید معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آبفای استان تهران از وضعیت آبرسانی شهرستان پیشوا، نقاط مرتفع که با کم آبی و اُفت فشار روبرو هستند از نزدیک مورد بازدید قرار گرفتند و راهکارهای برون رفت از این مشکلات نیز برای شهروندان تشریح شد.

کارگری با بیان این مطلب که جهت گذر از ایام پیک مصرف و بحران آبی نیاز به مشارکت شهروندان داریم، خاطرنشان کرد: تمام نیروهای آبفای شهرستان پیشوا به صورت شبانه روزی در حال تلاش هستند تا مشکل کم آبی و اُفت فشار برطرف شود، از شهروندان تقاضا داریم در این روزها و به ویژه ساعات اوج مصرف، در مصرف آب صرفه جویی نمایند تا در ساعات پیک مصرف دچار افت فشار در شبکه نشویم.

مدیرعامل شرکت آبفای جنوب شرقی استان تهران اضافه کرد: به دلیل گرمای زیاد، زمان اوج مصرف آب نیز افزایش یافته که همین مسئله سبب کاهش فشار آب می شود و نیاز است شهروندان پمپ و مخزن ذخیره برای ساختمان های آپارتمانی مطابق استانداردهای نظام مهندسی نصب کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه به دلیل مصرف زیاد و کاهش ارتفاع مخازن در تعدادی از مناطق با اُفت فشار آب روبه رو هستیم، ادامه داد: به منظور جلوگیری از تلفات آب و مدیریت مصرف به ویژه در ساعات پیک مصرف، قطع و کشف انشعاب های غیرمجاز به صورت مستمر و شبانه روزی در حال انجام است.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین