|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۷
کد خبر: ۲۷۱۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۰
ملاقاتی یک و نیم ساعته میان پرز، سانچز و زیدان در کانادا صورت گرفته است.
 انتقال پل پوگبا، ستاره منچستریونایتد به رئال مادرید عملا غیرممکن است.

به گزارش خوزه فلیکس دیاز از مارکا، امروز فلورنتینو پرز در کنار دست راستش، میگل آنخل سانچز در کمپ تمرینی رئال مادرید در مونترال کانادا با زین الدین زیدان ملاقات کردند. ملاقاتی که یک ساعت و نیم طول کشید. ملاقاتی که مشخصا برای سبک و سنگین کردن وضعیت تیم در نقل و انتقالات برگزار شد و به کارهایی پرداخت که هنوز انجام نشده‌اند. به خصوص در بحث خروجی‌ها و فروش‌ها که مادرید بازیکن مازاد زیاد دارد.

زیدان از چندی پیش خبر دارد که خرید بازیکن مورد علاقه‌اش، پل پوگبا عملا غیرممکن است. منچستریونایتد هیچ تمایلی به فروش این ستاره فرانسوی نشان نداده و در آخرین اقدامش، برچسب 200 میلیون یورویی روی او زده است. زیدان باشگاه را درک می‌کند و اگرچه علاقه زیادی به پوگبا دارد ولی تقریبا قید او را زده است. پوگبا به رئال مادرید نمی‌آید مگر اینکه اتفاقی نادر در روزهای باقی مانده رخ بدهد.

زیدان اما در یک حرف، کاملا شفاف است و آن هم لزوم تقویت خط میانی تیم است. در طول فصل نمی‌توان با تنها تکیه بر کروس، کاسمیرو، جوان خامی به نام فدریکو والورده و احتمالا مودریچ - که پیشنهادهای زیادی دارد - از موانع به سلامت عبور کرد. از طرفی زیدان تمایلی به کار با هامس هم ندارد. باشگاه اخیرا به زیزو پیشنهاد کرده روی گزینه حفظ سبایوس دوباره فکر کند. بازیکنی که پس از درخشش در یورو زیر 21 ساله‌ها، به طور جدی مدنظر آرسنال و تاتنهام قرار دارد. ایسکو یکی دیگر از بازیکنان فروشی رئال مادرید است که حتی اگر بماند هم از نظر زیدان یک هافبک تخصصی نیست. بنابراین لازم است هافبک جدیدی خریداری شود. نام فن ده بیک و اریکسن هنوز روی میز است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین