|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۹
کد خبر: ۲۷۱۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۰
بازگشت نیمار یعنی شروع یک پروسه حقوقی فرسایشی دیگر در دادگاه!
 خزانه داری اسپانیا رسما از بدهی 35 میلیون یورویی نیمار، به بارسلونا خبر داده است.

به گزارش موندو دپورتیوو، چندی پیش گفته شد که نیمار بابت دوران حضورش در بارسلونا و به خصوص انتقالش به پاری سن ژرمن، اموالی داشته که از اعلام بسیاری از آنها طفره رفته است.

حتی پاری سن ژرمن چند کپی از قرارداد نیمار را برای خزانه داری اسپانیا ارسال کرد که نتوانست دادستان را مجاب کند و آنها اعتقاد دارند قرارداد اصلی بندهای بسیار بیشتری دارد. از همین رو طبق برآورد کارشناسان خزانه داری، نیمار در حال حاضر تا زمانی که قاضی چیز دیگری بگوید، 35 میلیون یورو بدهکار است.

نکته مهم اینجا است که خزانه داری که طبعا از بازگشت احتمالی نیمار به لالیگا خبر دارد، طی پیامی رسمی به بارسلونا اطلاع داده که در صورت بازخرید نیمار، تمام مبالغی که به این بازیکن پرداخت می‌شود باید به خزانه داری اعلام شود تا زمانی که این نهاد، 35 میلیون یورو طلبش را دریافت کند! در واقع اگر بارسلونا تمام ارقام پرداختی‌اش به نیمار - که شامل کوچک‌ترین پاداش‌ها نیز می‌شود و حتی پرونده پاداش وفاداری این بازیکن را هم شامل می‌شود - را به خزانه داری گزارش کند، تا 35 میلیون آن به نیمار نخواهد رسید و اگر گزارش نکند، خودش را وارد مهلکه حقوقی دیگری کرده است!

البته این فقط به بارسا ختم نمی‌شود. رئال مادرید هم اگر نیمار را جذب کند، باید همین روال را طی کند. صرف بازگشت نیمار به اسپانیا یعنی کلید خوردن پروسه حقوقی او. نیمار حتی اگر در دادگاه مربوط به پاداش وفاداری‌اش به بارسلونا هم پیروز شود و 30 میلیون یوروی دیگر به جیب بزند، همه این مبلغ را باید به حساب خزانه داری واریز کند./ طرفداری
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین