|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۲۷۱۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی شهرکرد گفت: قیمت لوازم خانگی در سال گذشته گران شد ولی در حال حاضر نوسان اندکی در قیمت این اقلام دیده می‌شود.
 رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی شهرکرد گفت: قیمت لوازم خانگی در سال گذشته گران شد ولی در حال حاضر نوسان اندکی در قیمت این اقلام دیده می‌شود.

به گزارش فارس، قیمت لوازم خانگی همچون دیگر کالاها طی یک سال گذشته رشد داشته است.

برخی این افزایش قیمت را وابسته به رشد قیمت دلار می‌دانند که هم بر واردات لوازم خانگی و هم بر قطعات آن‌ها تاثیرگذار است.

وجود نوسان در قیمت لوازم خانگی باعث بلاتکلیفی هم برای فروشندگان می‌شود که هر روز باید کالایی را به یک قیمت خریداری کرده و به فروش برسانند و هم برای خریداری که نمی‌داند باید الان خرید کند یا نه!

گروه اقتصادی خبرگزاری فارس شهرکرد در گفت‌وگویی با رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی شهرکرد آخرین نوسانات قیمت لوازم خانگی در بازار این شهر را بررسی کرده است.

جمشید کلاهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: قیمت لوازم خانگی در سال گذشته گران شد ولی در حال حاضر نوسان اندکی در قیمت این اقلام دیده می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی شهرکرد افزود: برخی از انواع لوازم خانگی مختصری گران‌تر و بعضی اندکی ارزان‌تر شده‌اند اما نسبت به سال گذشته قیمت‌ها تقریبا ثابت هستند.

وی ادامه داد: اگر قیمت دلار نوسان داشته باشد قیمت لوازم خانگی خارجی نیز نوسان خواهد داشت، اما امسال نسبت به سال گذشته رشد قیمت‌ها کمتر است.

کلاهی عنوان کرد: هم مغازه‌دار و هم خریدار راضی است قیمت کالا گران باشد اما نوسان نداشته باشد.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی شهرکرد اضافه کرد: در حال حاضر اجناس کافی در بازار وجود دارد اما قیمت‌ها نسبت به سال قبل بیش از دو برابر شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین