|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۲۷۱۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲
علیرضا کارگری پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان قرچک که با حضور بهمن خطیبی، فرماندار و معاونین فرماندار، بخشدار مرکزی، شهردار و دیگر مسئولان با محوریت بررسی راهکارهای مدیریت مصرف آب در بخش‌های مصارف خانگی و غیر خانگی برگزار شد اظهار کرد: قرچک تنها شهرستانی است که کل روستاهای آن تحت پوشش آبفای شهری قرار دارد.
 مدیرعامل آبفای جنوب شرق استان تهران گفت: اگر بتوانیم تنها ۲۰ درصد آب را صرفه‌جویی کنیم به بحران نمی رسیم، اکنون ۴۲ درصد بیشتر از الگوی شهری مصارف مصوب مصرف داریم و افت فشار آب در مناطق توزیع شده و این طور نیست که فشار بر روی یک منطقه خاص باشد.

به گزارش ایسنا، علیرضا کارگری پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان قرچک که با حضور بهمن خطیبی، فرماندار و معاونین فرماندار، بخشدار مرکزی، شهردار و دیگر مسئولان با محوریت بررسی راهکارهای مدیریت مصرف آب در بخش‌های مصارف خانگی و غیر خانگی برگزار شد اظهار کرد: قرچک تنها شهرستانی است که کل روستاهای آن تحت پوشش آبفای شهری قرار دارد.

کارگری تصریح کرد: مجموع کل آب تولیدی شهرستان قرچک ۹۸۰ لیتر بر ثانیه است که تخصیص آب شهرستان قرچک از سد ماملو تا ۲۲۰ لیتر بر ثانیه می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان قرچک افت کیفی نداریم و حتی یک مورد خارج از دامنه استاندارد نبوده است ، گفت: در قرچک بیماری ناشی از آب نیز تا کنون نداشته ایم و در روزهای گرم اولویت تأمین آب شرب است که همه باید در این شرایط کمک کنیم.

مدیرعامل آبفای جنوب شرق استان تهران بیان داشت: در حوزه باقرآباد یک حلقه چاه دیگر وارد مدار می‌شود و به این وضعیت کمک می‌کند و اکنون شرایط خاص دمایی را داریم که اصحاب رسانه، سمن‌ها و … باید به کمک دولت بیایند و با وجود اینکه بحران آبی نداریم و در نظر داریم که حتی شاهد افت ساعتی هم نباشیم و مانور برگزار می‌کنیم تا افت فشار به حداقل برسد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین