|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۲۷۱۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱
در خصوص قرارداد‌های نفتی نیز گزارش‌هایی به ما رسیده و من با آقای زنگنه به صورت مبسوط صحبت کردم و مکاتبات لازم نیز انجام گرفته تا از هرگونه سوء استفاده جلوگیری شود. فراکسیون بدون ملاحظه افراد به پرونده‌ها ورود پیدا کرده، محکم ایستاده و به صورت شفاف با پرونده‌ها برخورد می‌کند.
 رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس خبر داد که با تلاش این فراکسیون هزاران میلیارد تومان بازگشت سرمایه به بیت المال داشته‌ایم که مستندات آن در اختیار مجلس و دستگاه‌های نظارتی قرارگرفته است.

 امیر خجسته به صدا و سیما درباره عملکرد فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: از ابتدای کار فراکسیون تا به امروز، دستاورد‌های خوب و اثرگذاری در زمینه‌هایی از جمله بحث گمرک، قاچاق کالا و ثبت سفارش غیرقانونی خودرو داشته‌ایم. در بحث قاچاق کالا پس از پیگیری‌های فراکسیون ورود هزار و ۱۲۸ کانتینر کالای قاچاق به کشور اثبات شد و در بحث ثبت سفارش خودرو نیز ثبت ۳۴ هزار خودرو به صورت غیرقانونی اثبات شد که از این تعداد حدود هزار و ۹۰۰ خودرو وارد کشور شده بود.

وی درباره نقش گزارش‌های مردمی در عملکرد فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: ما گزارش‌های مردمی را از سراسر کشور دریافت می‌کنیم به عنوان نمونه گزارش‌های خوب یکی از معتمدین مردم و اعضای اصلی صندوق ذخیره فرهنگیان باعث ورود ما به این موضوع و تحقیق و تفحص از این صندوق شد، حدود ۸ هزار میلیارد تومان مشمول وصول بوده که حدود ۵ هزار میلیارد تومان از آن برگشت خورده است.

وی افزود: در خصوص قرارداد‌های نفتی نیز گزارش‌هایی به ما رسیده و من با آقای زنگنه به صورت مبسوط صحبت کردم و مکاتبات لازم نیز انجام گرفته تا از هرگونه سوء استفاده جلوگیری شود. فراکسیون بدون ملاحظه افراد به پرونده‌ها ورود پیدا کرده، محکم ایستاده و به صورت شفاف با پرونده‌ها برخورد می‌کند.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس ادامه داد: هزاران میلیارد تومان برگشت سرمایه به بیت‌المال داشته‌ایم که مستندات این اقدامات در اختیار مجلس، دستگاه‌های نظارتی و قوه قضاییه قرار گرفته و تلاش می‌کنیم با سران مفاسد اقتصادی برخورد و دست مفسدین را از بیت المال قطع کنیم.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین